Ik zoek een goede schoudertas, waarin een D3 met 70-200 in ieder geval in moet, met nog een paar kleinere objectieven.
Ik heb wel al rond gekeken op internet maar zie door de bomen het bos niet meer, wie heeft een goede tip voor me.
Schoudertas
Re: Schoudertas
Ben zelf erg tevreden met mijn Billingham tasje. Onverwoestbaar en zeer weerbestendig.
Zijn er in alle formaten. Helaas niet bepaald goedkoop
Kijk eens bij ; http://www.billingham.co.uk/pages/index.php
Zijn er in alle formaten. Helaas niet bepaald goedkoop
Kijk eens bij ; http://www.billingham.co.uk/pages/index.php
- Jaap Driest
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Ik heb een Naneu Pro Correspondent C300 en ik ben er erg tevreden over.
Goedkoop, groot, stevig, handige mogelijkheden.
Er gaat wel meer in dan jij wilt, geloof ik, maar ik sleep dan ook nog vaak een paar extra objectieven mee, een flitser, wat filters, een doosje met geheugenkaarten, etc.
Niet voor als je er een hele dag mee moet lopen (hoewel ik dat ook wel gedaan heb), maar meer om je spullen mee te nemen naar een klus.
Goedkoop, groot, stevig, handige mogelijkheden.
Er gaat wel meer in dan jij wilt, geloof ik, maar ik sleep dan ook nog vaak een paar extra objectieven mee, een flitser, wat filters, een doosje met geheugenkaarten, etc.
Niet voor als je er een hele dag mee moet lopen (hoewel ik dat ook wel gedaan heb), maar meer om je spullen mee te nemen naar een klus.
D800 D700 FE FM FM3A X100T X70 X-E2
- Reest
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Zoals al verschillende keren is vermeld: spullen meenemen naar goed geoutilleerde winkel, passen en meten ..... wedden dat je slaagt!?
Nikon | Gitzo en iets wat schommelt
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
Ik ben nu zeer gecharmeerd door een Think Tank Disguise 50.
Twee weken geleden gekocht in Urk, en nu mee op een business trip in the USA.
Heb hierin meegenomen:
- 70-200mm AF-S
- 12-24 AF-S
- 50mm
- D700 + MB10
- Lader, kabels, drie filters, mini statief
- Klein model laptop (niet de kleinste) + lader
In de front-pockets kunnen ook nog eens twee losse D3-formaat bodies worden meegenomen. Kan ik bevestigen daar ik thuis beide the D700+Grip èn de D3 erin heb gehad.
De Think Tank Disguise series zijn er in verschillende maten, met wel-of-niet een laptop compartiment. Ik sta versteld wat er allemaal inpast; de tas doet zijn naam echt eer aan. Dit model Disguise 50 is voor mij een mooie maat die ik bovenop een trolley kan zetten tijdens het reizen naar het buitenland. Wisselen van objectieven 'in-the-field' gaat makkelijk.
In deze Disguise 50 kan je een 70-200VR met body erop rechtop in de tas zetten, maar dat is redelijk krap. Met het nieuwe model 70-200VRII zou dat beter moeten gaan, omdat deze iets korter is dan het vorige model (volgens mij). Anders dat z'n grotere broers, de Disguise 60 of 70, je meer uitkomst biedt.
Optioneel kan je voor deze tassen ook nog eens een harnas kopen waardoor je 'm als een rugzak kan dragen. Kortom: AANRADER!
Cameranu in Urk en KameraExpress verkopen deze tassen. Mocht je toevallig naar de US of Canada gaan, dan raadt ik je aan om 'm daar te kopen, aangezien de prijs hier in euros daar de prijs in dollars is, en de prijs valt binnen douane vrijstelling wanneer je 'm mee terugneemt naar NL.
Roel
Twee weken geleden gekocht in Urk, en nu mee op een business trip in the USA.
Heb hierin meegenomen:
- 70-200mm AF-S
- 12-24 AF-S
- 50mm
- D700 + MB10
- Lader, kabels, drie filters, mini statief
- Klein model laptop (niet de kleinste) + lader
In de front-pockets kunnen ook nog eens twee losse D3-formaat bodies worden meegenomen. Kan ik bevestigen daar ik thuis beide the D700+Grip èn de D3 erin heb gehad.
De Think Tank Disguise series zijn er in verschillende maten, met wel-of-niet een laptop compartiment. Ik sta versteld wat er allemaal inpast; de tas doet zijn naam echt eer aan. Dit model Disguise 50 is voor mij een mooie maat die ik bovenop een trolley kan zetten tijdens het reizen naar het buitenland. Wisselen van objectieven 'in-the-field' gaat makkelijk.
In deze Disguise 50 kan je een 70-200VR met body erop rechtop in de tas zetten, maar dat is redelijk krap. Met het nieuwe model 70-200VRII zou dat beter moeten gaan, omdat deze iets korter is dan het vorige model (volgens mij). Anders dat z'n grotere broers, de Disguise 60 of 70, je meer uitkomst biedt.
Optioneel kan je voor deze tassen ook nog eens een harnas kopen waardoor je 'm als een rugzak kan dragen. Kortom: AANRADER!
Cameranu in Urk en KameraExpress verkopen deze tassen. Mocht je toevallig naar de US of Canada gaan, dan raadt ik je aan om 'm daar te kopen, aangezien de prijs hier in euros daar de prijs in dollars is, en de prijs valt binnen douane vrijstelling wanneer je 'm mee terugneemt naar NL.
Roel
- reneo57
- Clublid
- Contacteer:
Bedankt Roel voor de tip ,ik kon dit merk niet,ik heb Think Tank Urban Disguise 35 nu in bestelling.
dat is net wat ik zocht,er kan een camera met een 70-200 er aan in, en een of twee objectieven of flitser.
dat is net wat ik zocht,er kan een camera met een 70-200 er aan in, en een of twee objectieven of flitser.
M.v.g René
https://www.flickr.com/photos/reneo57/
https://www.flickr.com/photos/reneo57/