Gewone vogels....

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
janp

Gewone vogels....

Bericht door janp » wo feb 10 2010 4:54 pm

Deze 2 kwamen vandaag even langs. Wederom door het raam genomen :oops: Sneeuw geeft weer wat extra vind ik zelf al ben ik er wel helemaal klaar mee met dat witte spul :lol: Foto van de merel zie je links onderin en boven de merel reflectie van het glas :cry: Verder was ik wel tevreden. Jullie?
D90 met 70-300 vr nikkor
1:
Afbeelding

2:
Afbeelding

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Gewone vogels....

Bericht door JacTrum » wo feb 10 2010 9:01 pm

Wat je toch allemaal door het raam voorbij kan zien komen! Ik moet toch eens wat vaker naar buiten kijken :-) Mooie foto's Jan!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

LOKA
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Gewone vogels....

Bericht door LOKA » wo feb 10 2010 9:49 pm

Weer erg mooi hoor, alleen lijken deze lichter hier als op je Picasa site?
Maar wat een lol kun je zo hebben he, gewoon camera naast je en als er wat voorbij komt, schieten maar.
Ik heb dat gisteren en vandaag ook maar even gedaan, terwijl ik met foto's bezig was af en toe de camera pakken als er een spreeuw of roodborstje in de tuin kwam. :lol:

Groetjes Karin

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”