Een ieder dank voor jullie reactie's en commentaren.
Heerlijk om te lezen dat de een het mooi vindt en de ander vindt het helemaal niets.
Gelukkig heeft ieder zijn voorkeur en smaak.
Laatste posting uit de serie van Janneke. En neen geen rare bewerkingen
Ik "snap" deze serie wat minder. Met name de houding. Het lijkt erop alsof deze dame hele grote borsten heeft die op schouderhoogte beginnen. Met name bij foto 1 oogt dat heel vreemd aan de rechterkant.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot
wel eens met patrick
verder natuurlijk een mooie dame.
wel jammer dat ze in 3 foto's 3 verschillende huidtinten heeft.
dat kan een keuze zijn in bewerking maar komt wat vreemd over.
verder zie ik nog wel wat huidstructuur...zelfs kippenvel...volgende keer die lampen eens goed op stoken.
elinchrom kan daar wel tegen
edit: plekje op rechterborst hoogte foto 3 had ik weg geshopt.
Die ene foto van serie 1 blijft toch de mooiste Lawrence. Op foto 1 kijkt ze hier erg leuk, maar heb ik ook (met uiterst honorabele gevoelens vanzelfsprekend) een beetje naar haar borst zitten kijken. Op foto 2 het in de vorige serie zo mooie gezicht weer, maar nu alsof ze een pijp aan het roken is. Ik vind die zware bril wat storend,met andere woorden. En bij foto 3 wil ik bijna roepen "doe die rare bril toch eens weg!" Probeer diezelfde foto's nou eens met een licht en luchtig montuur? Dun metalen freempje bijvoorbeeld? Op zich is een bril als accessoire wel leuk, want het doorbreekt het beeld op een natuurlijke manier. Maar deze bril is te zwaar.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910