Tokina 11-16
Tokina 11-16
Hallo allen,
Ik ben gevraagd om een bedrijf proef reportage te maken nou is het hierbij wenselijk om een groothoeklens te gebruiken voor mooie overzicht foto's gezien het bedrijf werkzaamheden doen op grote hoogtes.
Nou heb ik mijn oog laten vallen op de Tokina 11-16 maar kan ik helaas nergens een bedrijf vinden die mij deze te leen / huur kan aanbieden.
Graag zou ik deze eerst willen gebruiken op deze klus en daarna over te gaan naar eventuele koop mocht deze opdrachtgever met werkelijk betaalde opdrachten komen wat wel het uitgangs punt is.
Hebben jullie misschien een bedrijf of zou je zelf tegen een schappelijke vergoeding deze lens een dagje willen uitlenen / verhuren zou ik het graag willen horen. Ik ben er zeer zuinig op net als op mijn eigen materialen.
Ik woon in vaassen omgeving apeldoorn epe.
alvast super bedankt.
Ik ben gevraagd om een bedrijf proef reportage te maken nou is het hierbij wenselijk om een groothoeklens te gebruiken voor mooie overzicht foto's gezien het bedrijf werkzaamheden doen op grote hoogtes.
Nou heb ik mijn oog laten vallen op de Tokina 11-16 maar kan ik helaas nergens een bedrijf vinden die mij deze te leen / huur kan aanbieden.
Graag zou ik deze eerst willen gebruiken op deze klus en daarna over te gaan naar eventuele koop mocht deze opdrachtgever met werkelijk betaalde opdrachten komen wat wel het uitgangs punt is.
Hebben jullie misschien een bedrijf of zou je zelf tegen een schappelijke vergoeding deze lens een dagje willen uitlenen / verhuren zou ik het graag willen horen. Ik ben er zeer zuinig op net als op mijn eigen materialen.
Ik woon in vaassen omgeving apeldoorn epe.
alvast super bedankt.
- Melliw
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Tokina 11-16
Ik kan je er niet aan helpen.
Maar wellicht kun je ook eens kijken naar de 14-24 van Nikon of een 12-24.
Deze zijn iets verkrijgbaarder bij de verschillende winkels.
Groeten van Willem
Maar wellicht kun je ook eens kijken naar de 14-24 van Nikon of een 12-24.
Deze zijn iets verkrijgbaarder bij de verschillende winkels.
Groeten van Willem
Hallo Willem,
Weet jij een bedrijf in de buurt van apeldoorn / epe die nikon objectieven verhuurt ? camera tools apeldoorn in ieder geval niet die komt alleen maar met Canon lenzen in de verhuur verder weet ik hier zo geen bedrijf die lenzen verhuurd in deze buurt.
Of ik moet er een Canon Body bij huren dan is dat wel een mogelijkheid maar kom ik heb niet voor niets een NIKON
Als ik dan toch nu even moet huren is een Nikon 12-24 ook een goede optie gezien het buiten is maakt de licht sterkte ook nog niet heel erg uit.
Weet jij een bedrijf in de buurt van apeldoorn / epe die nikon objectieven verhuurt ? camera tools apeldoorn in ieder geval niet die komt alleen maar met Canon lenzen in de verhuur verder weet ik hier zo geen bedrijf die lenzen verhuurd in deze buurt.
Of ik moet er een Canon Body bij huren dan is dat wel een mogelijkheid maar kom ik heb niet voor niets een NIKON

Als ik dan toch nu even moet huren is een Nikon 12-24 ook een goede optie gezien het buiten is maakt de licht sterkte ook nog niet heel erg uit.
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Konijnenberg?
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
misschien dit wat?
http://www.pixto-f.eu/index.html
meerdere ophaalpunten en voor 6 tientjes heb je een dag een d700 met de 14-24mm (ex btw en verzekering)
http://www.pixto-f.eu/index.html
meerdere ophaalpunten en voor 6 tientjes heb je een dag een d700 met de 14-24mm (ex btw en verzekering)
Dat is natuurlijk ook een hele goede optie ik ga eerst nog even Konijnenberg checken en daarna ga ik mij eens verdiepen in http://www.pixto-f.eu ik hoef er niet persee een andere cam bij maar misschien nog niet eens een gek idee omdat wel te doen
mijn dank is nu al groots hoop toch nog wel op de tokina uit te komen met iemand gezien mij dat werkelijk mooie lens lijkt ook voor latere aanschaf dan zou het mooi uitkomen dat ik die een dag kan proberen
Maar de Nikon is zeker nu al een goed alternatief

mijn dank is nu al groots hoop toch nog wel op de tokina uit te komen met iemand gezien mij dat werkelijk mooie lens lijkt ook voor latere aanschaf dan zou het mooi uitkomen dat ik die een dag kan proberen

Maar de Nikon is zeker nu al een goed alternatief

- ArjanAanraad
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Hoi, hier kun je ook nog terecht. Even googelen op verhuur objectieven http://www.calumetphoto.nl/rental
Succes en natuurlijk zijn we benieuwd naar de foto's
Succes en natuurlijk zijn we benieuwd naar de foto's
Zo zo daar zijn we weer mijn dank ten eerste naar jullie om het mee denken in deze kwestie.
Ik ben overtuigd dat ik denk ik toch voor een Nikon lens wil gaan gezien ik gister de shoot heb gedaan en een paar geweldige resultaten heb geboekt. ( vind ik dan he
)
Konijnenberg heb ik de lens vandaan gehaald het weer deed ook een hoop goeds dus naar mijn idee mooie foto's en volgens de klant gaan we het horen.
Bij konijnenberg toch werkelijk het zelfde advies als wat jullie hier geven KOOP EEN NIKON
dus dat word sparen.
Kijken of het mij lukt maar hier een paar voorbeelden.
1.

2.

3.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Ik ben overtuigd dat ik denk ik toch voor een Nikon lens wil gaan gezien ik gister de shoot heb gedaan en een paar geweldige resultaten heb geboekt. ( vind ik dan he

Konijnenberg heb ik de lens vandaan gehaald het weer deed ook een hoop goeds dus naar mijn idee mooie foto's en volgens de klant gaan we het horen.
Bij konijnenberg toch werkelijk het zelfde advies als wat jullie hier geven KOOP EEN NIKON

Kijken of het mij lukt maar hier een paar voorbeelden.
1.

2.

3.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden

Ik heb me vandaag toch de Tokina besteld i.p.v. de Nikon. Dit naar aanleiding van diverse reviews en foto's die ik gezien heb. Lijkt me een geweldige lens
- PeterWeter
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
En waar zijn jouw voorbeeld foto's?marckuypers schreef:Ik heb me vandaag toch de Tokina besteld i.p.v. de Nikon. Dit naar aanleiding van diverse reviews en foto's die ik gezien heb. Lijkt me een geweldige lens

Nikon Z body's met het nodige lichtsterk glaswerk ervoor.
Flickr : http://www.flickr.com/photos/petercdejong/
Facebook : https://www.facebook.com/peter.c.dejong
Flickr : http://www.flickr.com/photos/petercdejong/
Facebook : https://www.facebook.com/peter.c.dejong
Ik heb de Tokina 11-16 even te leen.
Net gemaakt op de Azoren op 11 mm.
1

2

Net gemaakt op de Azoren op 11 mm.
1

2

Dit ziet er wel netjes uit dacht ik voor die prijsklasse lens.
erg mooi breedbeeld zeg maar.
ik hou het voorlopig nog maar even bij huren van groothoeklenzen.
erg mooi breedbeeld zeg maar.
ik hou het voorlopig nog maar even bij huren van groothoeklenzen.
Het lenen van de Tokina 11-16, heeft zich voor mij vertaald in de aanschaf van een 2e hands Tokina 12-24mm.
Ben ik ook zeer tevreden mee.
Vrgr. Jur
Ben ik ook zeer tevreden mee.
Vrgr. Jur
Hallo,
ik heb ook mijn oog laten vallen op deze lens...
hoe is jullie ervaring met deze lens?? Want de testen die ik lees op internet komt hij er erg goed vanaf...
Groetjes,
jaap
ik heb ook mijn oog laten vallen op deze lens...
hoe is jullie ervaring met deze lens?? Want de testen die ik lees op internet komt hij er erg goed vanaf...
Groetjes,
jaap