TFT monitor, winkel gezocht
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
TFT monitor, winkel gezocht
Ik ben op zoek naar een nieuw TFT scherm. En dan ga ik wel eens winkels langs om schermen te beoordelen. Laatst naar Mediamarkt geweest, en daar stonden er zo maar 5 verschillende opgesteld (Bentheim). Daar had ik net zo goed niet langs hoeven gaan. Andere winkels bezocht, maar meestal hebben die veel te weinig keus. Soms staat er wel een van de betere merken, maar nooit meerdere.
Ik zoek dus een winkel waar men
Iiyama
Eizo
Samsung
LaCie
schermen heeft staan, zodat een vergelijk mogelijk is.
Ik zoek dus een winkel waar men
Iiyama
Eizo
Samsung
LaCie
schermen heeft staan, zodat een vergelijk mogelijk is.
ik zou zeggen.. kijk es bij alternate.nl
die heeft aardig veel keuze
mijn tip: zoek een winkel die die merken verkoopt
en vraag hun om hun beste fotografie scherm op een rij te zetten en bezoek dan die winkel
kep net gevonden dat http://www.sallandautomatisering.nl/ ook een aardige keuze heeft
die heeft aardig veel keuze
mijn tip: zoek een winkel die die merken verkoopt
en vraag hun om hun beste fotografie scherm op een rij te zetten en bezoek dan die winkel
kep net gevonden dat http://www.sallandautomatisering.nl/ ook een aardige keuze heeft
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik zie weinig onbekende merken in dit topic hoor. En als je het over LCD schermen hebt dan is HP geen merk, die betrekken hun onderdelen ergens anders en zetten hun eigen naam er op. Eizo en Lacie maken ze zelf, maar leveren ook aan anderen.alfredo schreef:Waarom al die onbekende merken tft schermen? is er iets mis met mijn TFTscherm van HP? de HPvs19e?
Preciesdragon2 schreef:Onbekende merken?alfredo schreef:Waarom al die onbekende merken tft schermen? is er iets mis met mijn TFTscherm van HP? de HPvs19e?![]()
![]()
Loop eens een echte winkel binnen ipv de Dixons
Lacie wordt grotendeels gebruikt door Apple gebruikers met betrekking tot foto en video bewerking
en eizo heeft onderhand een naam gecreeerd dat ze zeer natuurgetrouwe kleuren weergeven
ik geef toe.. het zijn niet merken die de huis tuin en keuken gebruiker thuis heeft staan
maar ga maar es naar een digitaal bewerkings industrie pand
en dan zal je zulke merken wel zien staan