Zwaan

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Victor K.

Zwaan

Bericht door Victor K. » ma mar 22 2010 4:43 pm

Gisterenmiddag kwam ik deze zwaan tegen in de achtertuin, genietend van de namiddag zon. Hij vond de camera in ieder geval ontzettend interessant! Ik heb de mooiste drie plaatjes uit de reeks hieronder geplaatst;

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

LOKA
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Zwaan

Bericht door LOKA » ma mar 22 2010 4:58 pm

Foto 3 voor mij de favoriet. Heel mooi gedaan.

Groetjes Karin

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » ma mar 22 2010 5:12 pm

Volgens mij zijn dit de eerste foto's van een zwaan hier op het forum die van "onderaf" genomen zijn. Heel apart!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Victor K.

Bericht door Victor K. » ma mar 22 2010 5:26 pm

Bedankt! Ik vond het wel interessant deze zwaan vanuit een heel ander perspectief te benaderen. Een zwaan is toch een grote en statige vogel, dat komt er van bovenaf naar mijn mening niet goed uit.

gongon
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door gongon » ma mar 22 2010 6:03 pm

Mooie foto`s. Vind ook nummer drie de mooiste. Foto 1 had ik nog mooier gevonden als de zwaan helemaal gespiegeld in het water te zien was.
Groetjes Gonnie.

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

Germay
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Germay » ma mar 22 2010 6:41 pm

Voortaan de foto's groter plaatsen Victor,komen ze beter tot z'n recht.En nog beter te beoordelen. Mooie serie. :mrgreen:

Qudajo

Bericht door Qudajo » ma mar 22 2010 7:11 pm

Foto`s zijn vanaf een mooie positie genomen, maar ben het wel met gongon eens dat bij nummer 1 de weerspiegeling compleet had moeten zijn.
Voor de rest mooie scherpe foto`s.

Groetjes Henri

Rose69

Bericht door Rose69 » ma mar 22 2010 7:34 pm

gongon schreef:Mooie foto`s. Vind ook nummer drie de mooiste. Foto 1 had ik nog mooier gevonden als de zwaan helemaal gespiegeld in het water te zien was.
Ja daar sluit ik me bij aan. Ik vind nr 1 ook helemaal tegek maar was perfect als hij compleet gespiegeld was.

MarileenK
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door MarileenK » ma mar 22 2010 8:29 pm

Mooi hoor, zo die zwaan van onder. Origineel perspectief.

Maar vond je het niet eng ?? Ik krijg altijd de zenuwen van die beesten, vooral als ze beginnen te blazen en op je af rennen :oohh:

Groetjess

roes
Forumlid
Forumlid

Bericht door roes » ma mar 22 2010 8:52 pm

Hallo Victor,

ben het helemaal met mijn voorgangers eens , een apart standpunt genomen 8) 8) .

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

Olijfje

Bericht door Olijfje » ma mar 22 2010 9:10 pm

Ja, dat standpunt he. inderdaad. Eindelijk eens een zwaan op originele wijze gefotografeerd. Dus ook voor mij 1 en 3.
En het gevaar? Ja, die opmerking snap ik ook heel goed sinds in Frankrijk een zwaan naar ons toen nog 2 jarig zoontje af kwam gerend. En ik nog veel harder naar die zwaan!
Om die reden had ik, hoe mooi ik de foto ook vind, deze nooit zo gemaakt :)

Victor K.

Bericht door Victor K. » ma mar 22 2010 9:18 pm

Bedankt voor de reacties allemaal! De weerspiegeling had inderdaad compleet mogen zijn, die foto's heb ik ook wel maar die zijn helaas in een standpunt genomen welke minder mooi is dan deze.

En wat het gevaar betreft, liet me gewoon niet intimideren door de zwaan. Als je geen angst toont, doet 'ie vrij weinig. Dom? Misschien. Productief? Ja :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”