Omdat ik mijn 35mm te weinig gebruik had ik die dag besloten om deze maar eens een dagje op mijn camera te schroeven
met deze 2 als resulaat.

1.

2.
Kunst. Ik kom zelden in Utrecht, en herkende het als in Haarlem geboren en getogen kerel ook.Blacksheep schreef:Ik heb deze foto's zonder iets te zeggen aan mijn man (een echte Utrechter) laten zien. Het was direct: Héééé dat is Utrecht!! Mooie foto's.
Ik heb deze foto's zonder iets te zeggen aan mijn man (een echte Utrechter) laten zien. Het was direct: Héééé dat is Utrecht!! Mooie foto's.
Wachten en nog eens wachten.... maar dit word beloond en dan nog een verkeerd diafragma gekozenRose69 schreef:Jeetje mooie strakke foto van Winkel van Sinkel. En met een D90
Hij heeft pech, want zijn vrouw is geen echte Utrechter en die staat liever met haar voeten in het grasEen echte Utrechter blijft er ook gewoon wonen :mrgreen:
Had je mee te winkelen gewild dan?Kroontje schreef:He wat is dat in mijn stadje![]()
De volgende keer spreken we een keer af...
Groet Kroontje
Dat is een feitKroontje schreef:Nee niet winkelen....Maar wel clicken :mrgreen:
Winkelen is voor vrouwen, want goede fotozaken is hier op één vinger te tellen![]()
Kroontje