kamera-express cursus
kamera-express cursus
Wij hebben een nieuwe camera gekocht via kamera-express en daarbij kregen we een waardebon voor een cursus over de spiegelreflexcamera van 75 voor 25 euro.
Nu is mijn vraag of iemand dat weleens gedaan heeft en of het de moeite waard was om te doen?
Groetjes Natasja
Nu is mijn vraag of iemand dat weleens gedaan heeft en of het de moeite waard was om te doen?
Groetjes Natasja
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: kamera-express cursus
Toch niet een Canon camera, toch?
Is het een algemene cursus, of specifiek over de gekochte camera?
- consono
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Aan haar onderschrift te zien niet, dus dat zit wel goed.Patrick schreef:Toch niet een Canon camera, toch?

We hebben een Nikon, hoezo jou vraag? Ze verkopen daar ook NikonsPatrick schreef:Toch niet een Canon camera, toch?

oja Natasja's camera is mijn camera

- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Was een grapje. Ik weet dat je bij in ieder geval de amateurmodellen van Canon een workshop of zo kan doen ter waarde van 125 Euro voor slechts 25 Euro. Blijkbaar heb je dat nodig om die camera'ste kunnen bedienen.Rose69 schreef:We hebben een Nikon, hoezo jou vraag? Ze verkopen daar ook Nikonsen de cursus is 'De geheimen van een DSLR' dus dat is voor alle camerakampen lijkt me
oja Natasja's camera is mijn camera
Trek je dus maar niets van mij aan in deze. Ik ken de cursus niet. Een cursus is altijd handig, zeker voor zulke leuke prijzen.
ik zou de cursus gewoon lekker doen, zeker voor die prijs.
helemaal als het incl: koffie en lunch is.
je wordt er nooit dommer van,alleen maar wijzer.
jeroen.
jeroen.
Het zal wel alleen koffie/thee zijn, want het begint pas om 14:00 uurjeroen67 schreef:ik zou de cursus gewoon lekker doen, zeker voor die prijs.
jeroen.

Maar oke je heb gelijk ik kan er alleen maar wijzer van worden.
Dank allen
-
- Bestuurslid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Gewoon doen die cursus.
Veel plezier met jullie(?) D90
Maarre .. je mag de camera toch wel mee hè, want ik lees hierboven dat het niet eh jouw camera isRose69 schreef:oja Natasja's camera is mijn camera

groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Foto Melenhorst.net
Mijn camera is Natasja's camera is onze camerahenkm schreef:Gewoon doen die cursus.
Maarre .. je mag de camera toch wel mee hè, want ik lees hierboven dat het niet eh jouw camera isRose69 schreef:oja Natasja's camera is mijn camera![]()
![]()
![]()

- JaapV
- Clublid
- Contacteer:
Ik heb diezelfde "cursus" ruim een jaar geleden zelf gevolgd, na aankoop van mijn D60 (die ik 2 maanden geleden heb ingewisseld voor een D90, ook bij KE).
Ik doe al wat langer iets met fotootjes, maar ik vond het toch wel de moeite waard. Je wordt even systematisch op de feiten gewezen. Niet veel meer, maar dat kun je ook niet verwachten in ongeveer 3 uur.
Ik doe al wat langer iets met fotootjes, maar ik vond het toch wel de moeite waard. Je wordt even systematisch op de feiten gewezen. Niet veel meer, maar dat kun je ook niet verwachten in ongeveer 3 uur.
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
KloptRose69 schreef:Mijn camera is Natasja's camera is onze camerahenkm schreef:Gewoon doen die cursus.
Maarre .. je mag de camera toch wel mee hè, want ik lees hierboven dat het niet eh jouw camera isRose69 schreef:oja Natasja's camera is mijn camera![]()
![]()
![]()

Dus voor een echte beginner zoals ik is het wel de moeite waard, want het leek mij ook al zo kort 2 1/2 uur inmiddels. Ik ben namelijk meer van de praktijkuitleg dan het lezen in boekjes.JaapV schreef:Ik heb diezelfde "cursus" ruim een jaar geleden zelf gevolgd, na aankoop van mijn D60 (die ik 2 maanden geleden heb ingewisseld voor een D90, ook bij KE).
- Cookie1397
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
In dat geval misschien de moeite waard, en evt vragen kunnen dan gelijk beantwoord worden. Hoe beter je de camera en de mogelijkheden er van kent, des te beter het eindresultaat wordt.natasja schreef:
Dus voor een echte beginner zoals ik is het wel de moeite waard, want het leek mij ook al zo kort 2 1/2 uur inmiddels. Ik ben namelijk meer van de praktijkuitleg dan het lezen in boekjes.

Groet Ed
Nikon Z Z & de maskers
Kroontje schreef:Dan toch maar een D90 dag opzetten![]()
Kroontje
Ik doe mee