Een absolute aanrader is deze site: http://www.robgalbraith.com/bins/multi_ ... p?cid=6007" onclick="window.open(this.href)return false;
De D300s is niet getest, maar de D300 wel, dus wat betreft de CF krijg je een aardig idee.
De verschillen zijn tegenwoordig niet zo groot. CF is tegenwoordig 'pro', SD 'consumer'. Of dat terecht is, ik weet het niet. Ik gebruik in de D300s beide sloten, CF voor de foto's en SD voor de films (en overloop). Ik zou ook aanraden om ze gewoon allebei te vullen en de overloop te gebruiken. Ben je een keer je foto's aan het kopieeren en zie je iets gebeuren kun je zonder nadenken je camera meepakken. Vergeet je je CF kaart terug te stoppen en ben je op locatie en merk je dat, kun je toch direct schieten.
De buffer van de camera is imo groot genoeg om niet een hele rappe kaart te hoeven hebben. Behalve als je gaat 'filmen' op 7FPS in RAW. Kijk naar die site die ik hierboven zei, kijk naar de prijzen, en haal het gewoon. Ducati SuperRap® is mooi, maar geen vereiste. Vind ik.