Hoi allemaal,
Ik sta op het punt een achtergrondsysteem te kopen. Nu kun je uiteraard papier of doek nemen, maar ik las ook iets over cleanable vinyl. Dat wil ik niet gebruiken als hoofdachtergrond (omdat ik daar papier of doek voor ga nemen) maar zo af en toe lijkt het me leuk om dit af te wisselen.
heeft iemand ervaring en/of tips over dit materiaal?
Alvast bedankt!
Groetjes
Lisa
cleanable vinyl
Re: cleanable vinyl
Lisa
zo af en toe ?
wat zou dan het voordeel voor je moeten zijn ?
vinyl rol 270 breed kost heel behoorlijk t.o.v. papier.
het schijnt mooi te zijn maar ik heb wel eens prijzen van rond de 280 euro voorbij zien komen'
11 meter papier op een papier rol kan je een aardig tijd je mee doen.
mij niet gezien tot nu toe...of iemand moet mij hier kunnen overtuigen ? ik sta open voor....
Arend
zo af en toe ?
wat zou dan het voordeel voor je moeten zijn ?
vinyl rol 270 breed kost heel behoorlijk t.o.v. papier.
het schijnt mooi te zijn maar ik heb wel eens prijzen van rond de 280 euro voorbij zien komen'
11 meter papier op een papier rol kan je een aardig tijd je mee doen.
mij niet gezien tot nu toe...of iemand moet mij hier kunnen overtuigen ? ik sta open voor....
Arend
- weimaraner
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: cleanable vinyl
Hier ben ik ook al een tijdje naar op zoek. Heb ook al wat speciale vinyl achtergronden kunnen vinden op internet maar inderdaad allemaal tegen de 300 euro. Na een tip op een Engels forum (van iemand die een soort vrachtwagenzeil gebruikte) wat zeilmakerijen afgezocht maar voorlopig alleen nog maar een glans variant kunnen vinden - en daar reflecteren flitsers teveel in. Mat(ter) wit zeil schijnt er wel te zijn maar heb nog niemand kunnen vinden die een staal op voorraad had. Dus ook ik hou me aanbevolen voor tips.