(1) D’r eerste wedstrijdje en de tegenstander onderuit.

(2) En nog een keer.

(3) En dan in de Houdgreep nemen

(4) Trotse dochter: 5 wedstrijden van 5 winnen en haar eerste 50 punten binnen!

Scherp gezien Riemke! Ze wilde van het winter 's wat anders maar inmiddels heeft ze er al weer veel spijt van. Het zal alleen nog wel even duren voor alles weer op lengte is en dat beetje verf er weer uit is. Vanmorgen moest het vaantje natuurlijk mee naar school om te laten zien aan de klas.Riemke schreef:Daar mag ze zeker trots op zijn!
Ik moet wel even kijken, maar zie dat haar lange lokken plaats hebben gemaakt voor een kort koppie?
Bedankt Jos, Ze zit nog maar een paar maand op Judo maar ze staat al goed d'r mannetje.roes schreef:leuke serie Rob![]()
Als ik dat zo zie is je dochter een pittige tante , en heeft ze haar trainingen goed toegepast.
Je hoeft nu niet meer te vrezen dat er iemand aan jou Nikon spullen komt![]()
Proficiat en op naar de volgende punten :mrgreen: .
groeten jos
Bedankt! Het was ook mijn bedoeling om geen flitser te gebruiken. Nu moet ik ook wel toegeven dat dit ook door de goede sensor in de D700 komt. Ik vond het alleen wel heel lastig om een goede belichting te krijgen. Vaak wisselde het licht sterk (als er een wolk voor de zon kwam bijvoorbeeld) waardoor er de ene keer veel tegenlicht was en even later juist weer veel licht van achteren. Ik heb daarom veel gecompenseerd in de instellingen waarbij een klein beetje naar links of naar rechts al veel effect had op de belichting.TriGGeR schreef:Goed gedaan !
Foto's zien er ook goed uit.
Kvind vooral foto 1 mooi qua licht. Je hebt niet geflitst en toch is het goed belicht !
W.
Mike-Nikon schreef:Plaats geen foto's van jezelf in andermans draadje aub.
Dit kan en mag alleen als het een verzameldraadje is of de TS moet er geen probleem van maken.
In fotobeoordeling is het niet gewenst.