Op 24 mei a.s. wordt de Emsterrijtuigendag gehouden in Emst. Deze bestaat uit 2x een optocht door Emst, de buitengebieden van Emst en omgeving. Op deze dag komen uit heel Nederland mensen met paard en rijtuig om zich te laten zien. Kijk op deze website http://emsterrijtuigendag.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier staan alle bijzonderheden vermeld. Als je niet te ver bij ons vandaan woont, is het de moeite waard om te komen.
Emster Rijtuigendag (24 mei)
- strangeartefact
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Emster Rijtuigendag
Emst...Leuk dat je schrijft de buitengebieden van Emst. In mijn beleving is het een zucht en je bent Emst voorbij
Hoe dan ook, als de buitengebieden ook o.a. het kievitsveld(emstergat)bevat in de route is het wel een mooie tocht denk ik. Hoe dan ook is daar genoeg te zien!
Bedankt voor de tip.

Hoe dan ook, als de buitengebieden ook o.a. het kievitsveld(emstergat)bevat in de route is het wel een mooie tocht denk ik. Hoe dan ook is daar genoeg te zien!
Bedankt voor de tip.
Bijna leeg hier....
- JBD
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Graag gedaan ennuh buurman.... Emst is veel uitgestrekter dan je denkt. De Koningin is notabene mijn buurvrouwstrangeartefact schreef:Emst...Leuk dat je schrijft de buitengebieden van Emst. In mijn beleving is het een zucht en je bent Emst voorbij![]()
Bedankt voor de tip.

- strangeartefact
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Buurman is groot woord hoor, opgegroeit in Vaassen, op school in Epe, dus elke schooldag was et op et fietsje door Emst.
Heerderstrand en Bussloo erg leuk maar emstergat geweldig!
Ik ken de omgeving dus, lekker landelijk, veel mooie boerderijen, natuur, en richting vierhouten erg mooie heide en bos! De vennetjes etc.
We wonen mooi op ons Veluwe!

De koningin?
Heerderstrand en Bussloo erg leuk maar emstergat geweldig!
Ik ken de omgeving dus, lekker landelijk, veel mooie boerderijen, natuur, en richting vierhouten erg mooie heide en bos! De vennetjes etc.
We wonen mooi op ons Veluwe!

De koningin?

Bijna leeg hier....