Panorama in Madrigal de las Atlas Torres, Spanje
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Panorama in Madrigal de las Atlas Torres, Spanje
Tijdens pasen was ik in een klein dorp in Spanje, was even omhoog geklommen om een panorama te maken. Het kwam me vandaag bij me op dat ik deze nog moest maken.

Nikon D5000
Sigma 17-70mm f2.8-4.0
Nikon SB-600
Sigma 17-70mm f2.8-4.0
Nikon SB-600
Re: Panorama in Madrigal de las Atlas Torres, Spanje
netjes hoor. Heb je een link naar een groter bestand?
- Schoonderbeek
- Forumlid
Mooie panorama, heb je er nog meer ? Vind ze altijd wel mooi om te zien. Hoe maak je eigenlijk zoiets ?
Nikon D90 18-105mm, 70-300mm, Sigma 105mm macro, Nikkor AF-S 50mm 1.8 en wat geluk
-
- Forumlid
Ik heb de grotere versie niet meer (13 mb) had hem per ongeluk opgeslagen op dezelfde naam bij het nabewerken, daardoor is ie gekrompen. Ik wil wel de 5 raw foto's uploaden, of opnieuw de pano maken.
Dankje voor de goede comments. Nee, heb er nog niet meer, komen zeker nog wel nu ik weet hoe het werkt. Ik had toen al het idee om een panorama te maken, maar nooit had ik een programma, nu was ik vandaag veel foto's aan het bekijken en zag ik dat 1 foto was bewerkt met Autopano pro. Dat heb ik dus ook gebruikt, 't is een heel simpel programma, je zegt welke foto's hij bij elkaar moet voegen, je wacht even et voilà.
Dankje voor de goede comments. Nee, heb er nog niet meer, komen zeker nog wel nu ik weet hoe het werkt. Ik had toen al het idee om een panorama te maken, maar nooit had ik een programma, nu was ik vandaag veel foto's aan het bekijken en zag ik dat 1 foto was bewerkt met Autopano pro. Dat heb ik dus ook gebruikt, 't is een heel simpel programma, je zegt welke foto's hij bij elkaar moet voegen, je wacht even et voilà.
Nikon D5000
Sigma 17-70mm f2.8-4.0
Nikon SB-600
Sigma 17-70mm f2.8-4.0
Nikon SB-600
-
- Forumlid
Heb hem even op tinypic geupload, nu heb je iig de goede reso.
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=34yurmf&s=6" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=34yurmf&s=6" onclick="window.open(this.href);return false;
Nikon D5000
Sigma 17-70mm f2.8-4.0
Nikon SB-600
Sigma 17-70mm f2.8-4.0
Nikon SB-600
heel netjes zeg. Zover ik zie geen overloop naden. Dus top