Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Na gister mn macro-lens binnen te hebben gekregen ben ik ook maar meteen het bos in getrokken om hem eens uit te proberen. Na een middagje en avondje lekker fotograferen had ik het onderstaande resultaat bereikt. Allen genomen in landgoed Den Treek-Henschoten
Probeer ook eens wat met kleuren aanpassen, worden ze nog mooier van
......................................................... voor ....................................................................................................................... na
In Photoshop (7) niveau's en kleurtinten wat aangepast , kan misschien ook met photoshop element's of gimp (gratis) ook?
Pieter
Netjes. Tips: 1) onderwerp is wat onderbelicht. 2) mag ook wat meer belicht. 3) netjes, wmb de beste. Wel een tikje contrastloos, met name in de onscherpe gebieden.
Bedankt voor de tips! Photoshop is niet direct mn sterkste kant, zeker niet als ik weinig tijd heb Het verschil is duidelijk en ik ga daar zeker eens mee oefenen Ik gebruik overigens Photoshop CS3 en Lightroom 2.2.