in mijn D300S kan ik de DX2 instellingen niet krijgen procedure gewoon gevolgd op de CF kaart staat in de root directory Nikon/ nop bestanden zijn er ook ....maar de camera ziet ze niet.
ik heb uiteraard de DX2 Optionele beeldinstellingen - D2X voor de D300 gedownload.
zou de D300S ze niet accepteren vanwege die S toevoeging ?
wie heeft er een tip/idee.
bvd Marti
Optionele beeldinstellingen - D2X voor D300S
- Marti58
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Optionele beeldinstellingen - D2X voor D300S
* living in harmony with nature and other beings...will create a better world for all * marti58 -2006
- Jur
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Optionele beeldinstellingen - D2X voor D300S
Marti,
De D2X beeldinstellingen van de D300 zijn helaas niet bruikbaar op de D300s. Er zijn 2 alternatieven:
1. Pas de optionele D2X/D2Xs beeldinstellingen achteraf toe in Capture NX2;
2. Maak zelf beeldinstellingen die de D2X weergave benaderen. Voor een richtlijn hiervoor kun je dit bestand downloaden http://imaging.nikon.com/products/imagi ... PicCon.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; en ga vervolgens in de tabel "Picture Control Guidelines for creating images taken with cameras that do not support Picture Control" naar D2X/D2Xs Case 1.
Succes,
De D2X beeldinstellingen van de D300 zijn helaas niet bruikbaar op de D300s. Er zijn 2 alternatieven:
1. Pas de optionele D2X/D2Xs beeldinstellingen achteraf toe in Capture NX2;
2. Maak zelf beeldinstellingen die de D2X weergave benaderen. Voor een richtlijn hiervoor kun je dit bestand downloaden http://imaging.nikon.com/products/imagi ... PicCon.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; en ga vervolgens in de tabel "Picture Control Guidelines for creating images taken with cameras that do not support Picture Control" naar D2X/D2Xs Case 1.
Succes,
Jur
- Marti58
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Jur
die link kende ik en ik weet wat ik kan doen
.
vind het eigenlijk een beetje jammer dat Nikon ons gewoon niet voorziet zoals bij de D3 D700 D300 ect.
maar goed het komt allemaal goed bedankt voor je reaktie.
vg Marti

vind het eigenlijk een beetje jammer dat Nikon ons gewoon niet voorziet zoals bij de D3 D700 D300 ect.
maar goed het komt allemaal goed bedankt voor je reaktie.
vg Marti
* living in harmony with nature and other beings...will create a better world for all * marti58 -2006