ReneG schreef:Misschien zit Eindhoven ook nog in de loop (is nog een luchtmachtbasis, en voorheen is het daar ook wel eens gehouden). Dus Leeuwarden, Volkel, Gilze-Rijen, Eindhoven? Maar aangezien Defensie bezuinigt zijn ze nog maar 2 van de 3 jaren.
Ik wil voortaan overigens ook naar de shows in Belgie gaan.
Zou zomaar kunnen hoor dat Eindhoven er ook bij hoort. Daar heb ik me niet zo erg in verdiept.
Ik weet Gilze-Rijen van eigen ervaring en Volkel van kennissen.
Ik las inderdaad op de website van de Open Dagen dat er een versobering komt in de Open Dagen. Men gaat nu naar 2 ipv 3 Open Dagen per jaar.
2010 dus geen Open Dag voor de Marine, 2011 voor de Landmacht en 2012 voor de Luchtmacht.
Nu wisselde de Luchtmacht tussen de vliegbasissen zodat men om de 5 jaar aan de beurt was. Dit zal met de versobering dan dus langere tussenpozen gaan krijgen.
In België is inderdaad ook leuk.
In Oostende heb ik jaren geleden een keer mee gemaakt. We zijn niet op de vliegbasis zelf geweest maar kregen prive shows boven zee vlak voor ons appartement.
Het vliegveld lag een stukje verderop en de meeste piloten hadden hun residentie in het hotel naast ons appartementen complex.
Oefenen boven zee bied meer veiligheid en aangezien wij op de 5e verdieping zaten had je een schitterende positie voor het maken van foto's.