3 foto's uit Curacao met de d3000

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
raily

3 foto's uit Curacao met de d3000

Bericht door raily » ma jun 07 2010 10:26 pm

1.
Afbeelding
f/10 1/400sec. ISO-100
2.
Afbeelding
f/7.1 1/200sec. ISO-100
3.
Afbeelding
f/9 1/320sec. ISO-100

Er zit wat bewerking in de foto's.
Wat vind jullie van de 3 foto's curaçao?

groet raily

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: 3 foto's uit Curacao met de d3000

Bericht door Cees » di jun 08 2010 9:41 am

Ik stel me bij Curaçao iets anders voor dan wat ik hier zie, maar dat is natuurlijk de meer toeristische kant...
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

raily

Bericht door raily » di jun 08 2010 12:06 pm

dit zijn geen toeristische kant,het ging me meer om de herenigen

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » di jun 08 2010 12:15 pm

raily schreef:dit zijn geen toeristische kant,het ging me meer om de herenigen
Wat is dat, herenigen?

Wat vind je zelf van de foto's, had je een bepaald doel en heb je dat bereikt in jouw ogen? Ik vind foto 1 en 3 niets hebben waardoor ik even langer naar de foto kijk, dat is voor mij meestal het criterium. Foto 2 vind ik dan wel weer aardig. Zo'n oude, roestige auto tegen een felgekleurd vlak is een goed onderwerp. Toevoeging, ik zie altijd graag foto's van mensen. Dat mis ik in deze serie.

Daniël

Bericht door Daniël » di jun 08 2010 12:39 pm

Skippy schreef:
raily schreef:dit zijn geen toeristische kant,het ging me meer om de herenigen
Wat is dat, herenigen?

Wat vind je zelf van de foto's, had je een bepaald doel en heb je dat bereikt in jouw ogen? Ik vind foto 1 en 3 niets hebben waardoor ik even langer naar de foto kijk, dat is voor mij meestal het criterium. Foto 2 vind ik dan wel weer aardig. Zo'n oude, roestige auto tegen een felgekleurd vlak is een goed onderwerp. Toevoeging, ik zie altijd graag foto's van mensen. Dat mis ik in deze serie.
Herenigen,
definitie:
Werkwoord opnieuw bij elkaar brengen `Door de oorlog woonden de broers in verschillende landen, maar nu zijn ze weer herenigd.` :lol:

Ik moet hier wel deels in meegaan.
1 en 3 zijn foto's die niet echt wat vertellen. Mis er iets in. Kan mijn vinger er niet op leggen.
2 is geweldig. De combinatie van de kleuren, oude auto en roest is goed gedaan. Dit is een printje aan de muur waard. Top
3 geeft wel een beter beeld dan 1. Dit geeft een ander beeld dan wat we gewend zijn qua foto's. Dat kan ik enorm waarderen.

raily

Bericht door raily » di jun 08 2010 3:39 pm

herenig!! misschien zeg ik het fout, maar wat het is ben ik daar geboren en hier in Nederland zie je niet zomaar zon ouwe huis en zo ouwe auto.maar ik vind wel leuk te horen wat andere mensen er over denk en wil zien.
bedank voor tips.

groet raily

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”