ik zoek een programma waar ik losse collages kan maken
dus geen fotoboek maar losse uitprinbare paginas
met leuke extras
fotos over elkaar heen, randjes om je fotos
foto als achtergrond kunnen gebruiken
grote van het blad instellen
enz.
wie weet wat?
ik heb me al een ongeluk gegoogled
collage/ fotoboek programma
Re: collage/ fotoboek programma
Hoi,
Sorry, nee nooit gezien.
Lijkt me ook dat je de door jou gevraagde functionaliteit toevoegt als er vraag naar is nadat je prgm succesvol is.
Maw: ik vrees dat je dit niet zult vinden als optie alleen. Mogelijk bij fotoboeken, fotoprgms die websites kunnen maken?
Succes.
Sorry, nee nooit gezien.
Lijkt me ook dat je de door jou gevraagde functionaliteit toevoegt als er vraag naar is nadat je prgm succesvol is.
Maw: ik vrees dat je dit niet zult vinden als optie alleen. Mogelijk bij fotoboeken, fotoprgms die websites kunnen maken?
Succes.
Willem.
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Wow,ALE schreef:Kijk eens naar het softwarepakket Lumapix van Fotofusion. Werkt erg makkelijk en snel.
Suc6,ALE
ERG goed prgm.
Ik maak zelden collages, maar als het een terugkerende bezigheid zou zijn is deze app een aanraders.
Willem.
Ik heb veel met dit programma (onder windows) gewerkt en dat doet het goed. Een van de voordelen is dat als je een grote poster maakt, de foto's worden ingevoegd in de resolutie die bij de poster hoort. Is de resolutie van je foto te laag, dan kun je de foto verkleinen (of weglaten natuurlijkwblink schreef:Wow,ALE schreef:Kijk eens naar het softwarepakket Lumapix van Fotofusion. Werkt erg makkelijk en snel.
Suc6,ALE
ERG goed prgm.
Ik maak zelden collages, maar als het een terugkerende bezigheid zou zijn is deze app een aanraders.

Heel goed programma.
Mac wordt "ondersteund" d.m.v. parallels
Quote: Amateurs worry about their gear, Professionals worry about the profit, Masters worry about the light