Hallo
Ik heb een Nikon coolpix P100 gekocht..... maar ik vind de foto's aan de fletse kant.
Had een Nikon D50, een prima toestel.... maar niet overal zo gemakkelijk mee naar toe te nemen...
D50 had ik altijd super foto's mee.... maar bij de coolpix wil het me maar niet lukken..
( of was ik gewoon te verwend door mijn D50??)
heeft iemand misschien een idee hoe ik dit kan oplossen...
groetjes, Marjon
nikon p 100
- Melliw
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: nikon p 100
Nabewerken op de computer, sleutelen aan contrast en verzadiging voornamelijk.
Groeten van Willem
Groeten van Willem
Hoi Melliw
Ik hoopte eigenlijk dat ik het op de camera zelf misschien kon wijzigen....dmv, een of andere instelling
gr. Marjon
Ik hoopte eigenlijk dat ik het op de camera zelf misschien kon wijzigen....dmv, een of andere instelling
gr. Marjon
- Melliw
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Kun je niet iets doen met instellingen als levendig, neutraal enz.
Ik weet niet of dat in een P100 kan maar ik denk het wel.
Groeten van Willem
Ik weet niet of dat in een P100 kan maar ik denk het wel.
Groeten van Willem
ik heb de 216 ( ! ) pagina's dikke handleiding toch maar eens uitgeprint.......
Ik ga deze maar eens goed doorlezen. Hopelijk lukt het me dan wel om mooie heldere foto's te maken
Ik ga deze maar eens goed doorlezen. Hopelijk lukt het me dan wel om mooie heldere foto's te maken

- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Blz. 80 van de handleiding lezen. Daar staan de settings om opties als contrast, kleursaturatie, verscherping etc. aan te passen.
Vriendelijke groet, Léon Obers
Hallo.
Ik heb sinds vorige week ook een P100. Ben de gebruikershandleiding aan het doorkijken en de mogelijkheden die genoemd worden aan het proberen.
Volgens mij moet je even op pagina 41 van de handleiding bekijken "Belichtingscorrectie". Volgens mij kun je hier wat mee als je de foto te licht vindt als je voor het nemen van de foto in het beeldscherm kijkt.
Ik heb sinds vorige week ook een P100. Ben de gebruikershandleiding aan het doorkijken en de mogelijkheden die genoemd worden aan het proberen.
Volgens mij moet je even op pagina 41 van de handleiding bekijken "Belichtingscorrectie". Volgens mij kun je hier wat mee als je de foto te licht vindt als je voor het nemen van de foto in het beeldscherm kijkt.