Maandopdracht 5 - Beoordelen foto's
- roel
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Maandopdracht 5 - Beoordelen foto's
De foto's van de maandopdracht van juni kunnen vanaf nu beoordeeld worden. Er zijn binnen de maandopdracht twee topics actief. Eén om de foto's van die maand te plaatsen en één om de foto's van de voorgaande maand te beoordelen.
Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen in de maand juli 2010. Tot de laatste dag van de maand kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende maandopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving maandopdracht.
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan: hier
Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen in de maand juli 2010. Tot de laatste dag van de maand kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende maandopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving maandopdracht.
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan: hier
- pietje-nukem
- Forumlid
Re: Maandopdracht 5 - Beoordelen foto's
Ik heb mijn stem aan Ruud gegeven.
Zo is het een "lelijk" eendje, over een tijdje komt zijn verborgen schoonheid naar boven en wordt het een hele mooie meerkoet.
(had eigenlijk een zwanenjong moeten zijn
)
Pieter
Zo is het een "lelijk" eendje, over een tijdje komt zijn verborgen schoonheid naar boven en wordt het een hele mooie meerkoet.
(had eigenlijk een zwanenjong moeten zijn

Pieter
Nou, van mij ook de groeten
Heb gekozen voor die van Ruud, past er het best bij!
(Natuurlijk is het ook een erg mooie foto!)
(Natuurlijk is het ook een erg mooie foto!)
- strangeartefact
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Mijn stem gaat naar Maribex. Voor mij steekt deze foto met kop en schouder boven de rest uit. Een schitterende plaat, geheimzinnig groen met daarin een groene kikker die nauwelijks opvalt. Mooi scherp en onscherp. Gewoon de mooiste deze keer.
Maribex. "Schoonheid" met een korreltje zout te nemen, past prima in de opdracht.
Groet Hans.
Groet Hans.
Heel erg moeilijk.
Ik zit namelijk te twijfelen tussen MacroD90, Peter en Ruud.
Ik ga voor Ruud omdat het een meerkoet is die jong is die eigenlijk heel lelijk is dat die mooi is.
Ik zit namelijk te twijfelen tussen MacroD90, Peter en Ruud.
Ik ga voor Ruud omdat het een meerkoet is die jong is die eigenlijk heel lelijk is dat die mooi is.
- Gabees
- Forumlid
- Contacteer:
Maribex heeft mijn stem! Erg mooie foto.
MarcoD90 heeft mijn stem
Wat een prachtige foto's allemaal!
En Jeroen67

En Jeroen67

-
- Clublid
Ik heb op Maribex gestemd. Een foto waar je in moet zoeken om de verborgen schoonheid te vinden...
Jan (van Yuul
)
Jan (van Yuul

Z9, Z7, Z6, D850, D7200 (Yuul), D810, D800E, D700 (Jan), divers glaswerk en een SB-800
-
- Bestuurslid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Ook ik heb voor Maribex gekozen, omdat je hier moest zoeken naar de schoonheid. En die zat inderdaad verborgen. 

groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Foto Melenhorst.net
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
Maribex heeft ook mijn stem gekregen maar wilde eigenlijk Ruud's knopje ook indrukken.
Moeilijk deze keer.
Groeten, Gino
Moeilijk deze keer.
Groeten, Gino
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/