Op vakantie er een beetje mee 'gespeeld' maar afgelopen weekend er toch 'echt' mee op pad geweest. Locatie: zaterdag, oostvoornsemeer en zondag de ijzeren man te Weert.
Leuk stukje natuurgebied met van alles wat. beetje bos, kleine zandverstuiving, wat meertjes en vennetjes.
Ik moet zeggen: Wat een prachtobjectief is die 105VR zeg! man o man waarom had ik toendertijd niet langer doorgespaard en hem gelijk gekocht?
maargoed, foto's!
1: Hongerige spin.

2: Rupsje.

3: en nog een rups.

4: Waterjuffer.

5: Libelle

Om 1 of andere reden gaat er niet iets goed met de Exif. In flickr heb ik de exif aan staan maar hij neemt het niet mee... Misschien dat hij de exif weghaalt bij het importeren van bridge naar cs5 of het opslaan van jpeg in cs5? Als iemand hier bekend mee is dan hoor ik dat graag
[edit] Heb het probleem gevonden. Sinds de 'vernieuwing' in Flickr is er geen 'original' format meer, alleen large. Hierdoor gaat de EXIF data verloren. Ik heb 1 van de foto's even geupload op mijn eigen webspace en daar is alle EXIF data gewoon zichtbaar. Als iemand weet hoe dit Flickr probleem op te lossen is dan hoor ik dat graag.
Ook hoor ik graag opbouwende kritiek! Het is natuurlijk leuk om te horen oh mooi, of oh gaaf! maar graag wil ik weten Waarom!?