Sony nex 5

Je kan hier foto's plaatsen die zijn gemaakt met apparatuur die niet aan Nikon is gerelateerd
Plaats reactie
fidodido

Sony nex 5

Bericht door fidodido » za jul 17 2010 10:40 pm

Hierbij een van de 1e fotos met mijn nieuwe Sony nex-5

Afbeelding

Groeten jorg

Jasiu
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Sony nex 5

Bericht door Jasiu » za jul 17 2010 10:51 pm

nice hoor .... en bevalt ie !!! :wink2:

evertfoto

Bericht door evertfoto » zo jul 18 2010 7:07 pm

Cameraprincipe en opnamen ziet er leuk uit.
Kun je nagaan hoe goed het straks met de Nikon zal gaan. :wink:
Heb gisteren de Nex3 even in handen gehad en heb hem gelijk op mijn verjaardagslijst gezet, naast de nieuwe 70-200VRII.
Ben toch "bang" dat dit type camera het ook weer niet gaat redden.
Het wordt tijd voor een "ouwerwetse" digitale Nikon-meetzoeker, zoals de M9 van Leica.

iefie
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door iefie » zo jul 18 2010 8:08 pm

hele mooie foto! top!

er word geadverteerd met een mooie compact met spiegelreflex kwaliteit in zak formaat......? alleen pastie met lens en al niet in je broekzak (telelens) :mryellow:
D90 /mb-d80 / 18-70 / 70-300 VR / 70-210D /35 1.8 / 50 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro / 2x sb-700.

fidodido

Bericht door fidodido » zo jul 18 2010 9:40 pm

Uh nee hij past idd niet in mijn broekzak :wink2: maar ander voordeel is wel dat je hem bijna niet voelt hangen aan je nek.
Camera valt zeker niet tegen wat wel een klein nadeel is dat je fotos in de volle zon moeilijk kunt beoordelen op het lcd scherm.
De instellingen gaan allemaal via het menu, maar dat vind ik niet zo lastig omdat ik meestal toch tijd zat heb als ik een foto aan het maken ben.
Verder is de ISO kwaliteit zeker niet slecht. Onder goede omstandigheden is een foto met ISO 12500 nog redelijk om te zien en met 7 fotos per seconden zeker niet langzaam te noemen.

gr. jorg

Plaats reactie

Terug naar “Foto's gemaakt met niet-Nikon camera”