Kennen jullie het product en wat zijn jullie ervaringen?
Gr Saskia
Het merk is Bushnell, hoe bevalt het harnas jou?Mijndert schreef:Welk merk is dat Saskia?
Zelf heb ik het schouder harnass en riem van Lowepro.
Van Op/tech ken ik deze, ook als Elasticv te krijgen.
Mijndert
GdP schreef:Ik ben bang dat niemand hier enige ervaring mee heeft.
Ik zie nu pas dat de datum van van je vraag van gisteren was. Ik zat met mijn gedachten al in augustus.
Mijndert schreef:sassepas,
Je hebt het licht al veel eerder gezien, anders was je nooit op dit forum terecht gekomen![]()
Nu even serieus, er zijn onderwerpen, onderdelen, accessoires en trucs, die zelfs bij de meest doorgewinterde fotograaf (nog) niet bekend zijn.
Mijndert
Je hebt gelijk dat je het in de schuivende riemen kunt klikken, maar ik gebruik liever de voorste twee vaste riempjes omdat die aan het vaste schoudergedeelte hangen. Ik heb nl. de proloop strap versies met connectors aan beide kanten, dan is hij wat korter. Maar dan moet je ze wel omwisselen, maar met de proloop versie is dat binnen een minuut gepiept. Kwestie van persoonlijke voorkeur.Gino schreef:Hoezo moet je de riemen die aan de camera zitten dan omwisselen?
Als je al een normale Op/Tech nekstrap hebt zitten er al connectors aan je camera als het goed is.
En als het goed is zit het riempje met de mannetje stekker aan de rechterkant van de camera en het riempje met de vrouwtjesstekker aan de linkerkant.
Die klik je in de connectors van het harnas die heen en weer kunnen schuiven (de achterste als je het harnas aanhebt)
De voorste twee riempjes die dan vrij komen kan je dan voor je borst langs in elkaar klikken om rondslingeren tegen te gaan.
Of je hangt daar eventueel een lensbuideltje aan.
Is in het filmpje te zien waar ik eerder al een link van plaatste.
Groeten, Gino