Heel graag jullie mening over deze foto, als dat kan.

Vriendelijke groet,
Jan
noogle schreef: En omzetten naar zwart wit doe je alleen als er in kleur niets van te maken valt, m.a.w. als je foto eigenlijk mislukt is ( wat hier imho niet het geval is)
Dus volgens jou is een zwart-wit foto een mislukte kleurenfoto??? Wat een lul-verhaal!!!noogle schreef:Ik vind hem wel mooi! De kou straalt er vanaf! En omzetten naar zwart wit doe je alleen als er in kleur niets van te maken valt, m.a.w. als je foto eigenlijk mislukt is ( wat hier imho niet het geval is)
Jan, sorry maar dat copyright toevoegen staat op automatisch. Ik had daar geen kwade bedoelingen mee; uiteraard is het jouw foto, en niet die van mij! Ik weet even niet hoe ik dat snel voor specifiek een foto moet veranderen en heb geen zin om er tijd in te steken om dat uit te vinden, daarom heb ik de Z/w bewerking verwijderd.Solitary™ schreef: Waar ik me wel mateloos aan stoor is de toevoeging 'copyright' met jouw naam. Zou je dat weg willen halen? Dat je de afbeelding even verandert om je standpunt duidelijk te maken en een discussie op gang te brengen op dit forum, daar heb ik geen moeite mee. Maar het blijft mijn foto. Als je mijn rode motorfiets steelt en hem zwart verft, blijf ik nog steeds de eigenaar. Dat is met foto's niet anders.
Vriendelijke groet,
Jan