L21 nikon coolpix
- cstr1
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
L21 nikon coolpix
Iemand ervaring met de Nikon L21, een 2010-model? Zoek een eenvoudige compactcamera want bij mijn huidige Minolta Dimage X20 heeft de scherpstelling het begeven en reparatie is duurder dan aanschaf van een nieuwe camera.Het gaat maar om een camera die ik altijd bij me heb, voor het geval dat .....
D40 met een Nikon 18-55 AF-S in zwart en zilver, 55-200 AF-S, 50mm f/1.8 D AF en 18-70 AF-S, SB-600, omkeerring, IR Remote Control, 52mm 0.45X Wide-Angle Lens en in de broekzak een Minolta Dimage.
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: L21 nikon coolpix
flitslicht schreef:Ach, het hangt er vanaf wat je wilt. Laatst nog de goedkoopste Coolpix gekocht voor €65, ivm het rituele één keer per jaar laten vallen van de familiecamera door mijn dochterWat je dan ziet is voor bekijken op het computerscherm of voor kleine afdrukjes best te doen. Ga je inzoomen naar 100% dan is het wel even een schok als je het topsegment gewend bent, maar de prijs vergoed een hoop en ook is het meenemen een stuk makkelijker.
uit http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 32#p373772" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: L21 nikon coolpix
Deze zomer een Nikon Coolpix L21 gekocht. De opnamen bij daglicht zijn prima. Maar met kunstlicht kan het toestel niet goed omgaan. Vorige week maakte ik met de Nikon opnamen van de kerstverlichting en verlichte gebouwen in Londen en Canterbury . Eerst in de Autostand, later ook in de Eenvoudige autostand. Niet bewogen, maar toch allemaal onscherp, hoewel alles op het zoekscherm wel scherp was. Ook waren de verlichte gebouwen overbelicht. Maar dat laatste is met een fotobewerkingsprogramma nog te corrigeren.
Weet iemand wat de oorzaak kan zijn? Ik heb ook nog een oude Trust digitale camera (5 MP). Die werkt in de autostand perfect bij kunstlicht.
Weet iemand wat de oorzaak kan zijn? Ik heb ook nog een oude Trust digitale camera (5 MP). Die werkt in de autostand perfect bij kunstlicht.