Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Verstopt in de heuvels van Frankrijk, staat dit 140 jaar oude kasteel.
Staat al meer als 60 jaar leeg, en is grotendeels aan de binnenzijde ingestort.
Slechts de toren was gedeeltelijk begaanbaar, nadat eerst de schapen, plaats hadden gemaakt.
Wat een mooie serie heb je gemaakt, voor mij is ook #1 de topper, deze foto heeft iets mysterieus vooral met die donkere wolken
op de achtergrond. Heel mooi.
Gave serie met, ik weet het, ik val in herhaling, nummer 1 als favoriet.
Lekker dramatisch luchtje en ik vind het juist weer vanuit een mooi standpunt met de heuvel voorin de foto wat de foto hoogte/diepte geeft.
Groeten, Gino
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
André mijn mening wijkt wat af van de eerdere reacties. Ik ben niet zo'n liefhebber van HDR, maar bij foto 1 vind ik samen met reneo57 het onderwerp te ver weg staan. Ik zie ook niet wat die enorme voorgrond toevoegt aan de foto. Kwestie van smaak denk ik, want fotograferen hoef ik je zeker niet te leren:-) Wat heb je trouwens met foto 4 gedaan?
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
Thx allen.
@JacTrum.
Tijdens de opnames (HDR vanwege het contrast met de binnenzijde van de torenspits en de lucht)
enorm wankel gestaan op de inmiddels ingestorte trap.
Daarna een HDR bewerking, de witte paal was echt zo wit, en is de bovenzijde van de spil van de trap.
Met veel kunst en vliegwerk (lees -angst- zweet) bovenaan de trap kunnen komen.