Photoshop Elements 5
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Photoshop Elements 5
Heeft er iemand ervaring met Photshop Elements 5? Ik werk nu met Photoshop Elements 4 en ben benieuwd of de stap naar 5 de moeite waard is. Zijn de mogelijkheden m.b.t. verwerking van RAW en lenscorrecties (is toch nieuw in 5?) de kosten van het upgraden waard?
Waarom probeer je elements 5 niet eerst even uit? Dan weet je precies of het iets voor je is. Vraag: je hebt het over RAW en lenscorrecties, dan ga je toch niet met de uitgeklede versie van Photoshop werken? Denk dan eens aan Bibble, Dxo, Photoshop (CS3 lijkt met erg geschikt voor jou en is ook uit te proberen) Succes!
- ArjanAanraad
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
- ArjanAanraad
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Dan heb je voorlopig voldoende te doen. Ik volg een digitale cursus en ben al een tijdje bezig, je kunt er bijna op afstuderen...veel succes.Skippy schreef:Update; ik heb Elements 5 gekocht en geinstalleerd. Valt niet tegen o.a. prima zwartwit-conversie, lenscorrecties voorlopig voldoende voor mij.
Ik ga nu eerst eindelijk alle bewerkingsmogelijkheden en het werken met lagen goed onder de knie krijgen. Daarna zie ik wel of ik behoefte heb aan meer.