Goeie Flitser voor D3000
Goeie Flitser voor D3000
Hallo Allemaal,
Mijn naam is Bobby en ik ben hier nieuw en sinds een half jaar heb ik een nikon D3000,geweldig!Ik ben er blij mee en
zit elke dag wel wat foto's te schieten.Ik ben een beginner.(of hoe jullie t willen noemen)
Nou wil ik graag een flitser kopen en ik heb al een beetje rond gekeken op 't net.2 modellen vielen bij mij op en dat is de SB400 en de 600 (mijn budget is rond de 200,-)Wie kan mij advies geven over deze flitsers en hoe ze 't doen op de D3000.
Ik ben op zoek naar een eenvoudige ''allround'' flitser.Ook zag ik de Metz Macalblitz 36 AF-4,is dat wat?!?Op internet staat
dat niet alle flitsers werken op de D3000,of de D3000 zou een bepaalde functie niet hebben.Nogmaals ik ben nieuw en wie kan mij helpen?!!
Alvast bedankt,
gr Bobby
Mijn naam is Bobby en ik ben hier nieuw en sinds een half jaar heb ik een nikon D3000,geweldig!Ik ben er blij mee en
zit elke dag wel wat foto's te schieten.Ik ben een beginner.(of hoe jullie t willen noemen)
Nou wil ik graag een flitser kopen en ik heb al een beetje rond gekeken op 't net.2 modellen vielen bij mij op en dat is de SB400 en de 600 (mijn budget is rond de 200,-)Wie kan mij advies geven over deze flitsers en hoe ze 't doen op de D3000.
Ik ben op zoek naar een eenvoudige ''allround'' flitser.Ook zag ik de Metz Macalblitz 36 AF-4,is dat wat?!?Op internet staat
dat niet alle flitsers werken op de D3000,of de D3000 zou een bepaalde functie niet hebben.Nogmaals ik ben nieuw en wie kan mij helpen?!!
Alvast bedankt,
gr Bobby
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Goeie Flitser voor D3000
De SB400 is niet zo spannend; veel te beperkt in de mogelijkheden. Wel heel compact natuurlijk.
Je doet jezelf een heel groot plezier met een SB600. Wat mij betreft hoef je bij flitsers niet naar andere merken te kijken; wat Nikon heeft is erg goed en niet schrikbarend veel duurder dan 3rd party spullen. SB600 dus!