3 verschillende speciale bewerkingen.

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Daviddvd

3 verschillende speciale bewerkingen.

Bericht door Daviddvd » za sep 04 2010 11:15 pm

Had net even niks te doen, dus even de nieuwbouw in geweest. Heeft dit opgeleverd, de bewerkingen zijn denk ik allemaal smaakgebonden. De foto van de sigaret vind ik zelf de achtergrond druk, maar de situatie wel speciaal.

Ik denk dat veel mensen het niets vinden, maar ik vond ze apart, en het waard om ze te showen :D

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

roes
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: 3 verschillende speciale bewerkingen.

Bericht door roes » zo sep 05 2010 10:45 am

hallo David ,

ik ga zelf voor de derde van sigaret , vind hem erg apart en goed gelukt ( ondanks de drukke achtergrond die toch iet wat storend overkomt op het gehele plaatje :frown: :wink: ) . Het is al wat je zelf ook al zei , het blijft altijd een kwestie van smaak maar daarom nog geen reden om ze niet te maken en te laten zien toch :?: .

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door JacTrum » zo sep 05 2010 11:40 am

Ik hoor bij de categorie mensen die het niks vinden :>-) Maar stoor je vooral niet aan mij! :-)
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

Rijko

Bericht door Rijko » zo sep 05 2010 4:50 pm

Daviddvd schreef:
Ik denk dat veel mensen het niets vinden, maar ik vond ze apart, en het waard om ze te showen :D

Daviddvd, waarom ga je er op voorhand van uit dat veel het niets vinden? Je haalt je eigen werk naar beneden! Smaken verschillen inderdaad: het zijn gewoon goede foto's met een aparte sfeer.

Solitary™

Bericht door Solitary™ » zo sep 05 2010 7:45 pm

Ik moet zeggen dat ik foto 3 heel aardig vindt.

Niet zo negatief over je eigen werk zijn!

Vriendelijke groet,
Jan

Daviddvd

Bericht door Daviddvd » zo sep 05 2010 8:01 pm

Ik ben ook niet negatief, en dat was ook niet m'n bedoeling. Maar deze bewerkingen zijn helemaal m'n eigen smaak. Ik heb al een paar keer eerder gehad dat mensen dat niks vonden, maar dat ik het er zelf goed bij vond passen.

Maar thx voor de react's :)

Solitary™

Bericht door Solitary™ » zo sep 05 2010 8:21 pm

Fotografie is een kunstvorm. Je moet niet uitgaan van wat anderen vinden, maar van wat je eigen gevoel zegt... :)

Als anderen dat dan mooi vinden, is het alleen meegenomen.

Vriendelijke groet,
Jan

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”