In the Mix

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
mrjem

In the Mix

Bericht door mrjem » za sep 11 2010 9:30 am

Zoals al in mn voorstel rondje verteld kom ik graag op trance feesten en fotografeer daar graag wat op los.

deze foto is gemaakt in scheveningen op de pier tijdens een heftige storm van twee weken geleden.
Daar was de DJ lekker aan het mixen en heb ik volgende foto gemaakt.

ik ben benieuwd wat de kenners er van vinden en wat er nog aan verbeterd kan worden
Afbeelding

groetjes Edwin

mrjem

Re: In the Mix

Bericht door mrjem » wo sep 22 2010 1:50 am

Het is bewezen, een schaars gekklede vrouw is meer in trek dan een mengtafel en een paar handen van een DJ :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:

gewoon peter

Bericht door gewoon peter » wo sep 22 2010 8:24 am

Edwin, schaar mezelf niet onder de "kenners", maar ik denk dat gezien je verhaal er bij dat je een enorme liefhebber bent van die muziek. Bij het maken en terugzien van die foto zijn er voor jou dus allerlei emoties bij ontstaan. Bij mij niet. ik zie een paar handen en knoppen, ben nog nooit naar zo'n trance feest geweest, dus mis absoluut de emotie daarbij. Sorry, maar de kleuren zijn goed. groet, peter

GdP

Bericht door GdP » wo sep 22 2010 10:09 pm

mrjem schreef:Het is bewezen, een schaars gekklede vrouw is meer in trek dan een mengtafel en een paar handen van een DJ :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:

Zeker.

:lol:

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”