Toen ik voor de eerste keer mee mocht rijden na 3 jaar bouwen aan een triumph TR heb ik deze foto gemaakt. Ik vind hem zelf erg leuk maar weet niet of dat komt omdat ik blij wordt van het moment....graag advies/kritiek
Toen ik voor de eerste keer mee mocht rijden na 3 jaar bouwen aan een triumph TR heb ik deze foto gemaakt. Ik vind hem zelf erg leuk maar weet niet of dat komt omdat ik blij wordt van het moment....

Klopt als een hart.Patrick schreef:Vraagje. Is een oldtimer niet gewoon een auto van een bepaalde leeftijd? Je kan toch niet een oldtimer bouwen.Wel een auto die eruit ziet als een oude auto, maar dat maakt het volgens mij nog geen oldtimer.

Dat chromen randje links ga je missen als je hem weg hebt gehaald . . . . . . . . .Daniël schreef:Hoezo zou hij niet blij worden van het moment?
Is toch niks mis mee
Maar ik zou nog even aandacht besteden aan het snijden van de foto.
Dat chrome randje links even weg halen
Als je maar oud genoeg wordt, kan een zelf gebouwde auto best een oldtimer worden . . . . . .Patrick schreef:Leuke foto.
Vraagje. Is een oldtimer niet gewoon een auto van een bepaalde leeftijd? Je kan toch niet een oldtimer bouwen.Wel een auto die eruit ziet als een oude auto, maar dat maakt het volgens mij nog geen oldtimer.

Volgens deze redenering is elke auto een oldtimer.... of een in wording.Frederix schreef:Als je maar oud genoeg wordt, kan een zelf gebouwde auto best een oldtimer worden . . . . . .
Dat is toch ook zo? Die oldtimers waren eens toch ook gewoon nieuwe auto's?Patrick schreef:Volgens deze redenering is elke auto een oldtimer.... of een in wording.Frederix schreef:Als je maar oud genoeg wordt, kan een zelf gebouwde auto best een oldtimer worden . . . . . .
Daar kan je gelijk in hebbenFrederix schreef: Dat chromen randje links ga je missen als je hem weg hebt gehaald . . . . . . . . .