Foto 1
Geïnspireerd door de herfst 1

Foto 2
Geïnspireerd door de herfst 2

Foto 3
Geïnspireerd door zin een kop verse koffie . . . . .

Foto 4
Iconen uit mijn jeugd . . . . . .
Ik begrijp jouw opmerking niet! Misschien kun je uitleggen wat je eigenlijk bedoeld?Lothian schreef:Zo'n verlijmde tafel past niet echt bij een stilleven, althans, mits je het 'stillevengevoel' wil overbrengen, maar dat wil je volgens mij.
Dan heb ik je toch goed begrepen, helaas. Ik vind jouw verhaal echter kant nog wal raken. De spullen óp een tafel hoeven zeker niet dezelfde leeftijd en/of stijl te hebben dan de tafel zelf. Al zou ik er voor hebben gekozen om de spullen op een hypermoderne tafel te positioneren, dan nog kan het een gaaf stilleven zijn, misschien wel erg verrassend vanwege het contrast. Oud en nieuw combineren vaak op een verrassend goede manier met elkaar. Daarom raakt jouw opmerking in mijn visie dan ook kant noch wal.Lothian schreef:Wat begrijp je niet?
Ik probeer het uit te leggen;
Je situeert een stilleven, met bijbehorende oude spulletjes.
Helaas is de tafel van een inferieure kwaliteit, d.w.z. geen massieve eiken planken o.i.d.
wat gebruikelijker zou zijn in het tijdperk passende bij de oude spulletjes die je
op de tafel hebt gepositioneerd.
Uiteraard geldt bovenstaande het meest voor de laatste foto, maar dan eigenlijk ook voor de voorgaande foto's.
Ik zit niet te wachten op mensen die alleen maar oooh en aaah roepen, evenmin op kritiek waar ik niets mee kan.Lothian schreef:Prima frederix,
wellicht dat iemand anders 'ooh en aah, wat mooi' kan roepen.