Hallo allemaal!
Ik hoop dat jullie de tijd en moeite willen nemen om mijn vraag te beantwoorden.
Sinds een aantal maanden hebben mijn vriend en ik de coolpix s8000 in bezit. Vandaag wilde hij een foto maken in de macrostand en kwam er toen achter dat wanneer je de camera in macrostand zet, er een tikkend geluid is.
Het tikkende geluid is er constant. Niet alleen als je een foto maakt, maar zodra je de camera op macro zet. De foto's zijn verder prima, niks mee aan de hand. In alle andere standen is het geluid er niet.
Iemand enig idee hoe dit kan? Uiteraard hebben we nog garantie, maar ik ben toch benieuwd wat dit kan zijn.
Alvast bedankt!
Tikkend geluid in macrostand coolpix s8000
- hans1956
- Regiocoördinator
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Tikkend geluid in macrostand coolpix s8000
Hoi Carola,
Het zou de vibratiereductie (VR) kunnen zijn die bezig is om het geheel scherp te krijgen. Let hier eens op. Ik weet niet of je dit uit kan zetten. Probeer dat eens.
Succes
Het zou de vibratiereductie (VR) kunnen zijn die bezig is om het geheel scherp te krijgen. Let hier eens op. Ik weet niet of je dit uit kan zetten. Probeer dat eens.
Succes
Re: Tikkend geluid in macrostand coolpix s8000
Dankjewel Hans, ik moet zeggen dat dat ook door mijn gedachte ging, maar dacht vraag het eerst eventjes hier.
Ga straks even kijken, want heb de handleiding al meerdere keren gelezen en kan verder niets lezen over het uitzetten van de VR.
Ontzettend bedankt!
Ga straks even kijken, want heb de handleiding al meerdere keren gelezen en kan verder niets lezen over het uitzetten van de VR.
Ontzettend bedankt!