Boeiend geboeid
- ArjanAanraad
- Clublid

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Boeiend geboeid
Al deze mensen zijn op een of andere manier geboeid en dat vond ik weer erg boeiend....ik hoop jullie ook.

Re: Boeiend geboeid
Pracht plaat, erg goed gezien en dito vastgelegd.
Greetings,
ALE
Greetings,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
- Cees
- Forumlid

Prachtig gezien, mooi zo in zwart/wit!
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
- ArjanAanraad
- Clublid

- Contacteer:
Blijft ook spannend om dit soort foto's te maken....... voor mij tenminste wel :mrgreen: Bedankt voor jullie reactie.
-
fred101
Gaaf, aan zoiets zou ik nu niet denken. Mijn eerste indruk is, wat is dat ? Maar ik moet zeggen, de foto is echt boeiend. Knap hoor om , zeg maar, in "niets" toch zo iets te zien en dan ook vast te leggen. Dat zwart wit past er echt bij, het geeft een leuk contrast met zo'n moderne laptop op de foto. Ook de blik van die mevrouw er achter maakt het plaatje interessanter, voor mij is dat denk ik het sterkste deel. Waar zou ze naar kijken ? 
Ik ben niet goed genoeg om wat over de techniek of technische compositie te kunnen vertellen maar ik vind hem mooi.
Ik ben niet goed genoeg om wat over de techniek of technische compositie te kunnen vertellen maar ik vind hem mooi.
- ArjanAanraad
- Clublid

- Contacteer:
Hoi, leuk om te horen. Het was een boeiend schouwspel. Ik heb het vermoeden dat zij geslaagd was en net met haar familie op een bijeenkomst was geweest om haar diploma in ontvangst te nemen. Ze waren netjes gekleed etc. Samen met die meisjes op de voorgrond wat het een leuk geheel. Ik heb voor zwart/wit gekozen omdat dit wat meer rust in beeld brengt en door het gebruik van een hoge iso waarde kon ik de foto makkelijk zonder flitser maken en bleef de sfeer behouden en trok ik ook niet de aandacht van de aanwezige. Met de D700 kun je erg hoog gaan met je ISO zonder dat je last van ruis hebt, echt geweldig. Bleef overigens wel spannend om te doen.fred101 schreef:Gaaf, aan zoiets zou ik nu niet denken. Mijn eerste indruk is, wat is dat ? Maar ik moet zeggen, de foto is echt boeiend. Knap hoor om , zeg maar, in "niets" toch zo iets te zien en dan ook vast te leggen. Dat zwart wit past er echt bij, het geeft een leuk contrast met zo'n moderne laptop op de foto. Ook de blik van die mevrouw er achter maakt het plaatje interessanter, voor mij is dat denk ik het sterkste deel. Waar zou ze naar kijken ?
- strangeartefact
- Forumlid

- Contacteer:
- ArjanAanraad
- Clublid

- Contacteer:
Dank, leuk om te horen!strangeartefact schreef:Boeiende plaat geworden
Netjes hoor!