Nieuwe versies (2.03) ViewNX beschikbaar.
- Jur
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Nieuwe versies (2.03) ViewNX beschikbaar.
Er zijn nieuwe versies (2.03) van ViewNX beschikbaar, waarin o.m. support voor de D7000 is opgenomen. Voor verdere informatie zie de Nikon NL website.
Windows versie: http://nikoneurope-nl.custhelp.com/app/ ... _id/150289" onclick="window.open(this.href);return false;
Mac Versie: http://nikoneurope-nl.custhelp.com/app/ ... _id/150289" onclick="window.open(this.href);return false;
Windows versie: http://nikoneurope-nl.custhelp.com/app/ ... _id/150289" onclick="window.open(this.href);return false;
Mac Versie: http://nikoneurope-nl.custhelp.com/app/ ... _id/150289" onclick="window.open(this.href);return false;
Jur
- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Re: Nieuwe versies (2.03) ViewNX beschikbaar.
Dank! 

Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Dat zat in 2.0.2 ook al volgens de website. Voor die fixes in 2.03 ga ik geen nieuwe versie installeren iig, niks wat mij gaat helpen. Misschien anderen wel.Jur schreef:Er zijn nieuwe versies (2.03) van ViewNX beschikbaar, waarin o.m. support voor de D7000 is opgenomen. 9
- Jur
- Forumlid
- Contacteer:
Voorzover ik weet is versie 2.02 niet apart uitgebracht, maar samengevoegd met 2.03.Tom schreef:Dat zat in 2.0.2 ook al volgens de website. Voor die fixes in 2.03 ga ik geen nieuwe versie installeren iig, niks wat mij gaat helpen. Misschien anderen wel.
Jur
Heb het ook maar weer eens geprobeerd
Alleen krijg ik nu als ik een foto wil draaien geeft hij een fout melding dat hij dat niet kan en geeft advies opnieuw opstarten
Heb hem helemaal schoon geïnstalleerd.
Kroontje

Alleen krijg ik nu als ik een foto wil draaien geeft hij een fout melding dat hij dat niet kan en geeft advies opnieuw opstarten

Heb hem helemaal schoon geïnstalleerd.
Kroontje
- Jur
- Forumlid
- Contacteer:
Kan het zijn dat je een NEF-bestand probeert te draaien dat al is bewerkt in bijvoorbeeld NX2? Bij mij werkt dat ook niet; wel NEF-bestanden die nog niet in een ander programma zijn bewerkt!Kroontje schreef: Alleen krijg ik nu als ik een foto wil draaien geeft hij een fout melding dat hij dat niet kan en geeft advies opnieuw opstarten![]()
Jur
Jur schreef:Kan het zijn dat je een NEF-bestand probeert te draaien dat al is bewerkt in bijvoorbeeld NX2? Bij mij werkt dat ook niet; wel NEF-bestanden die nog niet in een ander programma zijn bewerkt!Kroontje schreef: Alleen krijg ik nu als ik een foto wil draaien geeft hij een fout melding dat hij dat niet kan en geeft advies opnieuw opstarten![]()
Klopt, NEF bestanden bewerkt in VNX werken niet meer in CNX. Je moet ze eerst weer in CNX weghalen. Daarna gaat het wel! Andersom weet ik niet. Voor mijn workflow (wel een duur woord voor mijn gedoe

Hallo JurJur schreef:Kan het zijn dat je een NEF-bestand probeert te draaien dat al is bewerkt in bijvoorbeeld NX2? Bij mij werkt dat ook niet; wel NEF-bestanden die nog niet in een ander programma zijn bewerkt!Kroontje schreef: Alleen krijg ik nu als ik een foto wil draaien geeft hij een fout melding dat hij dat niet kan en geeft advies opnieuw opstarten![]()
Deze foto's zijn niet bewerkt in CNX2..Zo ver was ik nog niet. Ik wist dat dat niet mogelijk was

Ingeladen met cardreader van Transfer naar ViewNX.
Alles verwijderd en terug naar 301 geeft de zelfde problemen.
Heb nu alles uit het register verwijder en een oude versie terug geïnstalleerd.
Daarna heb ik versie 301 eroverheen gedraaid als een update.
@ Peter Ik bewerk nooit wat in ViewNX...Ik ga liever gelijk naar CNX2
Ga zo nog even kijken of dat weer goed werkt

Groet Kroontje
Helaas het mocht niet baten
Er blijft toch nog ergens wat instellingen staan van ViewNX
We gaan weer terug naar de oude versie
Groet Kroontje

We gaan weer terug naar de oude versie

Groet Kroontje
Jammer, maar wat je echt moet doen is morgen (als je kan) met Nikon Bellen en dit probleem bepraten. Zolang hun niks door krijgen doen ze er ook niets aan. Succes, groet, peterKroontje schreef:Helaas het mocht niet baten![]()
We gaan weer terug naar de oude versie![]()
Groet Kroontje
Ik zal dat eens doen.gewoon peter schreef:Jammer, maar wat je echt moet doen is morgen (als je kan) met Nikon Bellen en dit probleem bepraten. Zolang hun niks door krijgen doen ze er ook niets aan. Succes, groet, peterKroontje schreef:Helaas het mocht niet baten![]()
We gaan weer terug naar de oude versie![]()
Groet Kroontje
Ik heb net weer eens alles eraf gehaald

Register door gelopen en alles verwijderd wat van ViewNX en dergelijken is.
Nu alleen versie 301 erop gezet en nog steeds fout melding.
Het ligt dus niet aan de nieuwste versie, want die heb ik niet meer geïnstalleerd.
Wat ik wel merk dat als ik alles weer netjes geïnstalleerd heb staan , Staan mijn instellingen precies als het was.
Bijv: Het doel bestand van transfer en de cashe instellingen van ViewNX.
Dus er zit toch nog ergens wat verscholen waar dat instaat

Zou mooi zijn als Nikon een tooltje had om zoiets te verwijderen.
Groet Kroontje