met 300mm af-s f4 : F/8, 1/400s, iso 200
Hee, je hebt gelijk. Het zal wel aan mij liggen (en misschien ook aan Jeffrey's exif functiejpdejong schreef:hoi,
Hoe zo vreemde kleuren?
Hier een grotere exemplaar en in Nikon SRGB.
de eerste foto is wel in ARGB. maar de kleuren in de tweede foto wijken niet echt af dan de eerste.JaapV schreef:Hee, je hebt gelijk. Het zal wel aan mij liggen (en misschien ook aan Jeffrey's exif functiejpdejong schreef:hoi,
Hoe zo vreemde kleuren?
Hier een grotere exemplaar en in Nikon SRGB.).
Zoals ik al schreef, het zal wel aan mij liggen. Mijn breintje is wat sceptisch aangelegd en kon dat brandweerrood onderaan de hoofdnerf maar niet plaatsen. Maar als je zegt dat het puur natuur is dan zal het wel moeten.jpdejong schreef:hoi,
de eerste foto is wel in ARGB. maar de kleuren in de tweede foto wijken niet echt af dan de eerste.
Welke kleuren vind je vreemd? Het blad is zo uit de natuur, door het rode nerf en het nog groene blad(daarom viel hem me ook op) materiaal wat al aan het barsten is.
Ah, een exoot. Dat stelt mij weer een beetje gerust.jpdejong schreef:hoi,
Volgens mij is het een blad van een Amerikaanse eik. Het was een klein boompje, Ik denk van afgelopen lente. zaten 2 a 3 bladeren aan. Eerst worden de nerven rood en daarna het hele blad en valt het van "de boom".