Petrus-Paulus Kerk

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
motorjules

Petrus-Paulus Kerk

Bericht door motorjules » zo nov 07 2010 9:02 pm

Hallo,
Heb een foto van deze kerk gemaakt en bewerkt.
Alle kritiek is welkom.
Afbeelding
Mvg. Wim.
Laatst gewijzigd door motorjules op di nov 09 2010 10:37 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Petrus-Paulus Kerk

Bericht door Patrick » zo nov 07 2010 10:03 pm

Ik vind het persoonlijk niets. Ik mis een beetje wat je wilt bereiken met deze bewerking. Het lijkt wel alsof je alle schuiven de niet-gangbare richting op geschoven hebt... En wat is dat roze lijntje rechts?

Je mag hier trouwens tot maximaal 1024x1024 pixels plaatsen. Dit is wel erg klein...
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

motorjules

Bericht door motorjules » zo nov 07 2010 10:44 pm

Patrick schreef:Ik vind het persoonlijk niets. Ik mis een beetje wat je wilt bereiken met deze bewerking. Het lijkt wel alsof je alle schuiven de niet-gangbare richting op geschoven hebt... En wat is dat roze lijntje rechts?

Je mag hier trouwens tot maximaal 1024x1024 pixels plaatsen. Dit is wel erg klein...
Hoi Patrick bedankt voor je reactie.

Het idee was om de kleuren van de kerk overal naar voren te laten komen ondanks de laagstaande zon.
Idd. met behulp van photomatix enige aanpassingen gemaakt maar ben geen expert daarmee. :(

Heb het formaat van de foto gewijzigd.

Mvg. Wim.
Laatst gewijzigd door motorjules op wo nov 10 2010 1:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door JacTrum » zo nov 07 2010 11:14 pm

Tsja... Een beetje surrealistisch beeld. Ik ben daar niet zo weg van, maar smaak verschilt nou eenmaal :-)
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

bartv70
Forumlid
Forumlid

Bericht door bartv70 » zo nov 07 2010 11:16 pm

Foto heeft niets meer met het origineel te maken, maar vind persoonlijk een extreme bewerking vaak
iets artistieks aan een foto geven.
Gewoon lekker blijven experimenteren, maar wel eerst je originelen opslaan
http://s816.photobucket.com/albums/zz86/danielleenbart/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”