overzicht actuele flitsers
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
overzicht actuele flitsers
Op zo'n regenachtig zondag als vandaag kan ik toch niet zo maar de straat op. Dus wat te doen. Eigenlijk kan ik zo maar geen goed en actueel overzicht van al die verschillende Nikon flitsers vinden. In dit forum zijn er veel vragen over. En in m'n overzicht (in Excel) kun je zo de meest belangrijke verschillen vinden.
Het gaat hier nu om een eerste opzet. Ik sta niet in voor fouten, maar ik wil er wel graag van leren. Kom je dus een fout tegen, laat het me weten (PB). Ik zal dan regelmatig de verbeteringen, aanvullingen, e.d. verwerken. Bovenaan de file zie je m'n update datum.
Veel plezier:
http://home.kpn.nl/braak117/CLS%20flitsers.xls" onclick="window.open(this.href)return false; (aangepaste link)
Heb je nu aanvullingen, opmerkingen, verbeteringen, laat maar horen. Het makkelijkst via een PB, zoals: Hoi Hans je hebt bij de SBxxx niet ingevuld wat de xxx is, dat moet zijn. Er zijn ook nog veel vakjes niet ingevuld.
Met z'n allen kunnen we dit lijstje toch wel compleet en misschien zelfs foutloos krijgen!!
Het gaat hier nu om een eerste opzet. Ik sta niet in voor fouten, maar ik wil er wel graag van leren. Kom je dus een fout tegen, laat het me weten (PB). Ik zal dan regelmatig de verbeteringen, aanvullingen, e.d. verwerken. Bovenaan de file zie je m'n update datum.
Veel plezier:
http://home.kpn.nl/braak117/CLS%20flitsers.xls" onclick="window.open(this.href)return false; (aangepaste link)
Heb je nu aanvullingen, opmerkingen, verbeteringen, laat maar horen. Het makkelijkst via een PB, zoals: Hoi Hans je hebt bij de SBxxx niet ingevuld wat de xxx is, dat moet zijn. Er zijn ook nog veel vakjes niet ingevuld.
Met z'n allen kunnen we dit lijstje toch wel compleet en misschien zelfs foutloos krijgen!!
Laatst gewijzigd door Hans Braakhuis op do nov 18 2010 8:04 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: overzicht actuele flitsers
Ja, de SB-800 heeft een ingebouwde diffusor en een instellicht. 5xAA bij de SB800 is trouwens alleen met dat (bijgeleverde) batterijding wat ook nog een typenummer heeft. Kun je ook nog toevoegen.
- Tony D
- Moderator
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Goede aktie Hans!
Je hebt een PB over de prijzen.
Tony D
Je hebt een PB over de prijzen.
Tony D
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
update 2 staat er nu op.
- Jasiu
- Forumlid
- Contacteer:
Hele goede actie Hans ... kan dit wel waarderen 

>>> Mijn "KRITIEK" is altijd mijn eerlijke "MENING" en nooit mijn "COMMENTAAR" <<<
- Adriaan
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Lekker overzichtelijk Hans. Bedankt voor de moeite 

-
- Forumlid
Bedankt Hans,
Allemaal bijeen, tof.
Allemaal bijeen, tof.
Ik krijg een 404?
- Tony D
- Moderator
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ja, die is het.Henk schreef:Mooi Hans!
Inderdaad een 404; volgens mij heb je de bestandsnaam gewijzigd..
Is het deze? http://home.kpn.nl/braak117/CLS%20flitsers.xls" onclick="window.open(this.href)return false;
Tony D
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer: