Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Leuke plaatjes. Ik vind foto's van printplaten altijd net even smeuiger van opzij niet van bovenaf dan krijg je dat woon/kantoortoreneffect en kun je met scherptediepte spelen.
Skippy schreef:
Leuke plaatjes. Ik vind foto's van printplaten altijd net even smeuiger van opzij niet van bovenaf dan krijg je dat woon/kantoortoreneffect en kun je met scherptediepte spelen.
Doen mij denken aan beelden uit de film Koyaanisqatsi
En inderdaad iets kantelen geeft meer speelse mogelijkheden...
Groet,
Hans
Met de groeten van Hans.
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
Op zich niet echt bijzonder, maar dan heb ik ook niet echt iets met dit soort chips, zijn vreselijk duur en je breekt je tanden erop en achteraf ligt het nog zwaar op de maag ook.
Misschien om die eetbare chips eens te fotograferen, lijkt me iets speelser en kan je iets meer met licht spelen.