Hallo iedereen,
Ik zag in de PHOTO-VIDEO 08/2010 een artikel over Blurb. Een fotoboek maken met Blurp. Een lovend artikel maar dat kan ook reclame zijn. Ik zoek dus objectieve recensies. Op dit forum staat wel een oud draadje (jan 2009) van een ervaring met het maken van een fotoboek via dit bedrijf op (en als ik google dan kom ik ook op dit draadje van NcN.
We zijn nu bijna 2 jaar verder. En de wereld van digitale fotografie veranderd zeer snel, dus wellicht ook de fotoboek-print-bedrijven. Is een fotoboek van Blurp 'je-van-het"? Of is de kwaliteit van het online maken van een fotoboek van de HEMA gelijkwaardig?
Fototuur
iem. een recente Blurb online fotoboek ervaring?
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
iem. een recente Blurb online fotoboek ervaring?
Nikon D750, Nikkor 24-70mm f2.8G ED, Nikkor 70-200mm f2.8G ED VRII, Nikkor 20mm f2.8, Nikkor 50mm f1.8G, Nikkor 35-70mm f2.8, "C-merk" Powershot S120, iPhone 11Pro met App "Camera+ 2"
- ArjanL
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: iem. een recente Blurb online fotoboek ervaring?
Enkele voordelen van Blurb zijn: tot ± 400 paginga's 30x30, software voor Apple, kleurprofielen te downloaden en je eigen boeken te koop aanbieden voor jouw prijzen op blurb.com.
Heb dit jaar 2 boeken van 30x30 cm besteld die niet goed afgeleverd werden. Bij het ene boek zat een witte rand op alle zwarte pagina's. Bij het tweede boek waren twee pagina's nog nat tegen elkaar aangekomen. Beide keren met voorbeeldfoto geemaild en beide keren kosteloos een nieuw geprint boek gekregen. Vond ik wel een goede service; kennelijk is opnieuw printen goedkoper dan een mannetje bij de eindcontrole zetten...
Ik blijf Blurb gebruiken en beveel het wel aan.
Heb dit jaar 2 boeken van 30x30 cm besteld die niet goed afgeleverd werden. Bij het ene boek zat een witte rand op alle zwarte pagina's. Bij het tweede boek waren twee pagina's nog nat tegen elkaar aangekomen. Beide keren met voorbeeldfoto geemaild en beide keren kosteloos een nieuw geprint boek gekregen. Vond ik wel een goede service; kennelijk is opnieuw printen goedkoper dan een mannetje bij de eindcontrole zetten...
Ik blijf Blurb gebruiken en beveel het wel aan.
http://www.arjanlaging.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Omdat het kan, wil niet zeggen dat het ook moet!
- Matthieu
- Forumlid
- Contacteer:
Heb verschillende boeken gemaakt bij BLURB
Goede kwaliteit en prima service.
De software is top en er zijn heel veel
mogelijkheden
(zie ook mn onderschrift en via mn website eea te zien)
Goede kwaliteit en prima service.
De software is top en er zijn heel veel
mogelijkheden
(zie ook mn onderschrift en via mn website eea te zien)
Nikon D3 + D3s + 14-24 + 24-70 + 50 + 105 + 70-300 VR + SB-700 +Elinchrome flitskoppen en boxen + nog meer
Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu
Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu
-
- Forumlid
Arjan, jij in 2010 dus 2 boeken, OK. Je MAttieu, er vermeld niet wanneer je je bestellingen hebt gedaan. Blurb draait l wat jaartjes mee namelijk.
Ben van plan Blurb je gaan gebruiken. Het lijkt me een mooi product
En, verder nog mensen met ervaingen met Blurb?
Ben van plan Blurb je gaan gebruiken. Het lijkt me een mooi product
En, verder nog mensen met ervaingen met Blurb?
Nikon D750, Nikkor 24-70mm f2.8G ED, Nikkor 70-200mm f2.8G ED VRII, Nikkor 20mm f2.8, Nikkor 50mm f1.8G, Nikkor 35-70mm f2.8, "C-merk" Powershot S120, iPhone 11Pro met App "Camera+ 2"
- ArjanL
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik heb geschreven dit jaar 2 boeken. Dit jaar niet voor het eerst Blurb gebruikt. In totaal tot nog toe 5 boeken; goede kwaliteit, zij het sommige met herkansing 

http://www.arjanlaging.nl" onclick="window.open(this.href);return false;