Kootwijkersneeuwzand

Een aparte sectie waarin alle verzameldraadjes dienen te staan waarin foto's gepresenteerd worden.
Plaats reactie
gewoon peter

Kootwijkersneeuwzand

Bericht door gewoon peter » do dec 23 2010 11:35 am

Ook op het Kootwijkerzand valt sneeuw en als je er zo vroeg bent dat het nog maagdelijk wit (of bruin) is kan het mooie plaatjes opleveren. groet, peter

Afbeelding
1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
4
Laatst gewijzigd door gewoon peter op za dec 25 2010 6:34 am, 2 keer totaal gewijzigd.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Kootwijkersneeuwzand

Bericht door Patrick » do dec 23 2010 12:23 pm

Apart hoor. Toch heel anders dan toen wij er een paar maanden geleden met NCN waren.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Ruud O

Bericht door Ruud O » do dec 23 2010 4:36 pm

Hallo Peter.

Ik vind vooral foto 2 heel fraai.

Groet Ruud.

strangeartefact
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door strangeartefact » do dec 23 2010 7:33 pm

Aparte maar in mijn ogen fraaie serie!

Grts Peter
Bijna leeg hier....

gewoon peter

Bericht door gewoon peter » do dec 23 2010 7:47 pm

Ik reageer zelf maar even, de foto's zijn erg slecht maar ben al bezig om dat te veranderen. Alles staat nog in aRGB en heb al begrepen dat het in sRGB moet. Hier thuis stralen en blinken ze van m'n apple scherm (net na de wijze lessen van Onno gekalibreerd) en hier op het forum is het gewoon flets en niks. Geduld voor diegene die het op kan brengen. groet, peter

strangeartefact
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door strangeartefact » do dec 23 2010 8:26 pm

gewoon peter schreef:Ik reageer zelf maar even, de foto's zijn erg slecht maar ben al bezig om dat te veranderen. Alles staat nog in aRGB en heb al begrepen dat het in sRGB moet. Hier thuis stralen en blinken ze van m'n apple scherm (net na de wijze lessen van Onno gekalibreerd) en hier op het forum is het gewoon flets en niks. Geduld voor diegene die het op kan brengen. groet, peter
Ok nou ben benieuwd..misschien vind ik ze dan wel minder ;)
Ik vermoed dat het wel mee zal vallen maar we wachten af!
Bijna leeg hier....

Myriad

Bericht door Myriad » do dec 23 2010 9:00 pm

Herken 1 en 2 van de NCN workshop. Vind 3 en 4 wel een beetje donker/hard. Ben ook benieuwd wat het wordt na je kleurprofiel conversie. Geef je dit draadje dan even 'een schopje'?
Als ik naar 1 kijk, krijg ik zin in cappucino ... :D
Laatst gewijzigd door Myriad op do dec 23 2010 10:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

weimaraner
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door weimaraner » do dec 23 2010 9:57 pm

Ik vind ze zo ook wel wat hebben maar ik kijk straks gewoon nog een keer. :wink:

gewoon peter

Bericht door gewoon peter » za dec 25 2010 6:56 am

Helaas, heb de zaak omgezet naar sRGB en zie eigenlijk geen verbetering op mijn scherm. Mis nog steeds die mooie overgangen tussen zand en sneew. De ene keer zand over sneeuw gewaaid; de andere keer sneeuw over zand. Het komt er nu op mijn scherm (aRGB en 2560X1600 pixels) niet uit en misschien komt dat ook weer doordat ik nu sRGB foto's weergeef op een aRGB scherm.
Ook in Jeffrey's exif viewer staat bij Color Encoding something strange. Heb geen idee wat ik daar mee aan moet.
Dus niet gelukt helaas. Maar iig fijne kerst, groet, peter

JBD
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door JBD » za dec 25 2010 3:25 pm

Ik herken heel veel van de dag toen wij er waren. Ik zou er zelf ook nog wel een keer naar toe willen gaan, maar ik ben eerlijk gezegd een beetje huiverig om daar alleen te gaan wandelen. Wie weet, nog eens een keer maar dan met gelijk gestemde zielen die er ook nog wel een keertje heen willen.

Plaats reactie

Terug naar “Verzameldraadjes fotopresentaties”