Zomaar wat winterse foto's

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
ikke3310

Zomaar wat winterse foto's

Bericht door ikke3310 » za dec 25 2010 11:31 pm

Hallo allemaal,

Bij deze weer vijf winterfoto's van de velen die ik gemaakt heb. Commentaar en tips uiteraard van harte welkom!

1.Afbeelding
2.Afbeelding
3.Afbeelding
4.Afbeelding
5.Afbeelding

Groeten
Kees

ceesgr

Re: Zomaar wat winterse foto's

Bericht door ceesgr » ma dec 27 2010 10:14 am

Met wat voor camera en lens zijn deze plaatjes gemaakt?
Overigens goede opnamen.
Groetjes Cees v.d. Voorst

ikke3310

Bericht door ikke3310 » wo dec 29 2010 8:20 pm

Cees,

Sorry voor de late reactie. Maar ik krijg op de een of andere manier geen mails van reacties van Nikon Club! Heb dat wel ingegeven. Maar dat terzijde.

Ik maak de meeste van mijn foto's met Nikon D80 met 18-70 kitlens. En meestal nog wel beetje nabewerken in Photoshop CS5.

Van waar jouw vraag?

Gr.
Kees

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door JacTrum » wo dec 29 2010 9:57 pm

Mooie heldere platen Kees!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

ceesgr

Bericht door ceesgr » vr dec 31 2010 10:50 am

ikke3310 schreef:Cees,

Sorry voor de late reactie. Maar ik krijg op de een of andere manier geen mails van reacties van Nikon Club! Heb dat wel ingegeven. Maar dat terzijde.

Ik maak de meeste van mijn foto's met Nikon D80 met 18-70 kitlens. En meestal nog wel beetje nabewerken in Photoshop CS5.

Van waar jouw vraag?

Gr.
Kees
Kees,
Ik heb mijn D300 Nikon met lenzen verkocht aangezien het mij allemaal een beetje te veel en te zwaar werd.
Moet nu een compact camera kopen met een goede lens, maar weet nog niet welke.
Vandaar dat ik er op reageerde en wellicht de foto's met ook en compact gemaakt zou zijn.
Groetjes en een prettige jaarwisseling,
Cees

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”