Hoi allemaal,
Ik zie dat velen van jullie Flickr gebruiken om hun foto's te tonen op het internet. Ik ken het niet zo goed dus heb een paar vragen hierover die ik niet zo snel kon vinden:
1) In welke resolutie plaatsen jullie de foto's in Flickr?
2) Zit er een limiet op het aantal foto's dat je kunt plaatsen in Flickr?
3) Hebben jullie verder nog tips/opmerkingen bij het gebruik van Flickr?
Alvast bedankt maar weer voor jullie antwoorden!
Flickr
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Flickr
Ik plaats mijn foto's niet groter dan 1500 pixels op de 360gr na, want anders worden die in de interactieve viewer niet goed bekeken die post ik in max 5000 pixels breed.
Ik heb een betaalde account en heb daarbij iets van 2 GB opslag, wat meer dan voldoende is als je foto's plaatst niet groter dan 1500 pix. Ik heb nu zo'n 2000 foto's online en ben nog niet eens op de helft
Ik heb een betaalde account en heb daarbij iets van 2 GB opslag, wat meer dan voldoende is als je foto's plaatst niet groter dan 1500 pix. Ik heb nu zo'n 2000 foto's online en ben nog niet eens op de helft

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- hans1956
- Regiocoördinator
- Ervaringsniveau: *****
Hoi Jeroen,
1 Ik upload mijn foto's in Jpeg formaat in de hoogste resolutie.
2 Als je geen Pro account hebt (betaalde account) dan zijn je aantal foto's gelimiteerd. Wanneer je een Pro account hebt kun je ongelimiteerd foto's plaatsen.
3 Gewoon een account aanmaken en foto's plaatsen.
succes
1 Ik upload mijn foto's in Jpeg formaat in de hoogste resolutie.
2 Als je geen Pro account hebt (betaalde account) dan zijn je aantal foto's gelimiteerd. Wanneer je een Pro account hebt kun je ongelimiteerd foto's plaatsen.
3 Gewoon een account aanmaken en foto's plaatsen.
succes
- weimaraner
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Ik heb een (gratis) account en dan kun je 200 foto's plaatsen.
Resolutie die ik gebruik is 800x600 op 72 dpi. Groot genoeg om te bekijken maar te klein om fatsoenlijke afdrukken van te maken mocht iemand op dat onzalige idee komen.
Resolutie die ik gebruik is 800x600 op 72 dpi. Groot genoeg om te bekijken maar te klein om fatsoenlijke afdrukken van te maken mocht iemand op dat onzalige idee komen.