Reacties zijn welkom!

Groetjes, Nicky
Ik denk het. Lopend waterstraaltje in een (was)bak met water.Gabees schreef:Ik vind 'm erg mooi, maar ben ik de enige die niet weet wat het is?!
Ik denk dat hij de reflectie in het waterstraaltje zelf bedoeld? Die kringen die je zietLéon Obers schreef:Ik denk het. Lopend waterstraaltje in een (was)bak met water.Gabees schreef:Ik vind 'm erg mooi, maar ben ik de enige die niet weet wat het is?!
Daar dacht ik wel aan... sorry blond hè?!Léon Obers schreef:Ik denk het. Lopend waterstraaltje in een (was)bak met water.Gabees schreef:Ik vind 'm erg mooi, maar ben ik de enige die niet weet wat het is?!
Idd...Léon Obers schreef:Ik denk het. Lopend waterstraaltje in een (was)bak met water.Gabees schreef:Ik vind 'm erg mooi, maar ben ik de enige die niet weet wat het is?!
Had het mss er beter bijgeschreven!Gabees schreef:Daar dacht ik wel aan... sorry blond hè?!Léon Obers schreef:Ik denk het. Lopend waterstraaltje in een (was)bak met water.Gabees schreef:Ik vind 'm erg mooi, maar ben ik de enige die niet weet wat het is?!