Objectieven voor Dummy's II ;-)
Objectieven voor Dummy's II ;-)
--- removed, because I'm unable to delete my account ---
Laatst gewijzigd door Robin op zo dec 06 2009 11:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Haha, ik ben wel benieuwd naar de lijst voordat je de prijzen wist.
Maar even alle gekheid op een stokje, waren dat objectieven met een ander brandpunt ? Ik mis in je lijstje namelijk nogal een belangrijk bereik in de buurt van de 17 of 18 tot 50 of 70. Zeker als je een zoomlens overweegt die bij de 70 - 80 pas begint.
Zou je daar nog eens naar kijken ? Ik gebruik zelf dat bereik tussen de 17 en de 55 meer dan de 70-300
suc6 met je keuze
Maar even alle gekheid op een stokje, waren dat objectieven met een ander brandpunt ? Ik mis in je lijstje namelijk nogal een belangrijk bereik in de buurt van de 17 of 18 tot 50 of 70. Zeker als je een zoomlens overweegt die bij de 70 - 80 pas begint.
Zou je daar nog eens naar kijken ? Ik gebruik zelf dat bereik tussen de 17 en de 55 meer dan de 70-300
suc6 met je keuze

D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
Re: Objectieven voor Dummy's II ;-)
Even een kleine opmerking. Je hebt het over een zoomlens met variabel brandpunt tussen 12 en 24mm. En je hebt het gekozen vanwege het vaste brandpunt? Dat bijt elkaar dus. Je zult een vast driafragma bedoelen?Robin schreef: * Tokina AT X 12-24/4.0 Pro DX
Veel keuze in de groothoek lenzen. Ik heb voor de Tokina gekozen omdat dit 1 van de weinige is met een vast brandpunt in dit bereik
Hallo Robin,
Je bent inderdaad serieus aan je huiswerk bezig geweest! Vind dat je een heel end bent gekomen, petje af
En ik vrees dat BUG322, jij en ik nog ff moeten sparen voor dat mooie setje dat dr. B noemt
Die Tokina vind ik voor landschappen wel mooi, moor voor architectuur vervormt hij wel... Daar zijn natuurlijk later wel oplossingen voor te vinden, maar die oplossingen zijn niet altijd perfect. Keuzes, keuzes... In ieder geval is fotografie sowieso al een goede keuze
Groet en shop ze
Je bent inderdaad serieus aan je huiswerk bezig geweest! Vind dat je een heel end bent gekomen, petje af

En ik vrees dat BUG322, jij en ik nog ff moeten sparen voor dat mooie setje dat dr. B noemt

Die Tokina vind ik voor landschappen wel mooi, moor voor architectuur vervormt hij wel... Daar zijn natuurlijk later wel oplossingen voor te vinden, maar die oplossingen zijn niet altijd perfect. Keuzes, keuzes... In ieder geval is fotografie sowieso al een goede keuze

Groet en shop ze
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
niet schrikken, het is alleen maar geld
Cees schreef:
Ik denk dat Robin van de prijzen geschrokken is
Groetjes George
Code: Selecteer alles
Ben nog steeds erg benieuwd naar de originele verlanglijst van Robin

Groetjes George