Fototjes van dit en vorig weekend

Discussies over fotografie met de D40, D40x, D50, D60, D3x00 serie en D5x00 serie
Plaats reactie
Renske

Fototjes van dit en vorig weekend

Bericht door Renske » di apr 03 2007 8:04 am

Uiteraard ben ik niet zo heel goed in fotografie als velen van jullie wel zijn....maar hierbij een paar foto's die ik dit weekend en vorig weekend heb genomen met mijn nikon d50
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En het wordt echt eens tijd voor een macrolens hier :twisted:

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » di apr 03 2007 8:31 am

Ik vind dat je je wel erg bescheiden opstelt! Stuur eens in voor de weekopdracht (als je dat al niet gedaan hebt!)

Groet, Cees :D
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

Robin

Bericht door Robin » di apr 03 2007 12:50 pm

--- removed, because I'm unable to delete my account ---
Laatst gewijzigd door Robin op zo dec 06 2009 11:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Maerlant

Bericht door Maerlant » di apr 03 2007 2:45 pm

Hallo Renske,

Bescheidenheid kan zeer sierlijk zijn. En dat geldt ook voor je foto's, en dan bedoel ik natuurlijk de sier. Voordat ik de andere reacties had gelezen, kwam ook bij mij de gedachte op: Renske, doe mee met de weekopdracht! En ik lees al dat er velen staan te trappelen om hun mening te geven, dus je krijgt er waarschijnlijk ook nog eens nog meer feedback :D

Groet

Renske

Bericht door Renske » di apr 03 2007 4:01 pm

oke dan, dan plaats ik ze daar ook bij.

GdP

Re: Fototjes van dit en vorig weekend

Bericht door GdP » ma apr 09 2007 10:32 am

Renske schreef:Uiteraard ben ik niet zo heel goed in fotografie als velen van jullie wel zijn....maar hierbij een paar foto's die ik dit weekend en vorig weekend heb genomen met mijn nikon d50

En het wordt echt eens tijd voor een macrolens hier :twisted:
Dit is nu een typisch voorbeeld van een valse bescheidenheid! Komt met een paar leuke foto’s aanzetten en schrijft dat ze niet zo heel goed is in fotografie als vele op dit forum! :oops:

Renske het ligt in ieder geval niet aan je ogen, want je hebt een paar leuke foto’s geplaatst! :)
Met vr. gr.,

Gerrit

Plaats reactie

Terug naar “D40(x), D50, D60, D3x00, D5x00”