Boodschappen doen
- ArjanAanraad
- Clublid

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
-
Daniël
Re: Boodschappen doen
ik vind hem leuk.
Enige wat ik kan beoordelen is dat die volgens mij niet recht staat
- ArjanAanraad
- Clublid

- Contacteer:
Hoi, bedankt voor je reactie. Hij staat recht hoor, tenminste de lantaarnpaal... heb ik met CS5 gedaan. :mrgreen:Daniël schreef:ik vind hem leuk.
- Gobert
- Clublid

- Foto's bewerken toestaan: Ja
Snadaa schreef:Hoi, bedankt voor je reactie. Hij staat recht hoor, tenminste de lantaarnpaal... heb ik met CS5 gedaan. :mrgreen:Daniël schreef:ik vind hem leuk.
Hij staat hier nog/weer scheef
Gobert - La passione passa dal cuore
Eroe Nazionale
Eroe Nazionale
-
yzf1kr
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *
Heb je alleen de paal recht gezet?
Want er zit iets heel vreemds in de foto wat ik niet kan thuisbrengen.
Want er zit iets heel vreemds in de foto wat ik niet kan thuisbrengen.
- ArjanAanraad
- Clublid

- Contacteer:
Ik Heb die paal als referentie gebruikt. Overigens vind ik het niet echt boeiend of iets recht staat. Ik verwacht. Liever inhoudelijke reacties. Wat zie je in de foto, welk beeld roept de foto op, wat vind je van die houding en blik van die man etc.
Neemt niet weg dat alle reacties welkom zijn! Kijkers zijn er genoeg.
Neemt niet weg dat alle reacties welkom zijn! Kijkers zijn er genoeg.
- Paul61
- Regiocoördinator

Mensen in hun (leef)omgeving is altijd leuk om te fotograferen.
Persoonlijk zou ik de rechtse mast eraf croppen en de foto iets oplichten zodat de kleuren die er zijn iets minder grijs (als het weer) overkomen.
Persoonlijk zou ik de rechtse mast eraf croppen en de foto iets oplichten zodat de kleuren die er zijn iets minder grijs (als het weer) overkomen.
- Patrick
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Eerlijk gezegd vind ik het helemaal geen spannende foto. Geen contact met het onderwerp (hij kijkt weg), en doordat de achtergrond relatief scherp is, zit er ook niet echt diepte in de foto.
Ook zou ik dat kleine stukje bovenaan de tweede lantaarnpaal even weghalen. Het is niet groot maar trekt wel de aandacht.
Ook zou ik dat kleine stukje bovenaan de tweede lantaarnpaal even weghalen. Het is niet groot maar trekt wel de aandacht.
-
gewoon peter
Arjan, hij twijfelt, staat stil kijkt wat naar rechts met een niet al te zekere houding. Denkt? wat moet ik nou, iets vergeten o.i.d. Een ongelooflijke twijfeldoos. groet, peter
- ArjanAanraad
- Clublid

- Contacteer:
Bedankt voor alle reacties!
@Paul61: is inderdaad leuk om te doen, Ik vind juist die man in de grote ruimte heel bijzonder, het weghalen van die mast doet afbreuk aan het ruimtelijke effect. Het geeft ook een beetje het niettige weer... Het was een sombere dag, regenachtig en grijs en dit beeld wilde ik weergeven. Lekker somber
@Patrick: van mij hoeven mensen mij helemaal niet aan te kijken om contact te hebben. Juist doordat deze mam niet naar mij kijkt heb ik heel goed het gevoel dat ik contact heb met deze man, helaas weet ik niet wat hij denkt en dat is nu net dat wat mij aan deze foto boiet.
@Peter: precies dat gevoel had ik ook.... wat denkt hij en waarom staat hij daar stil, bussen rijden af en aan en hij blijft maar staan en denken...voor mij boeiend.... !
@Paul61: is inderdaad leuk om te doen, Ik vind juist die man in de grote ruimte heel bijzonder, het weghalen van die mast doet afbreuk aan het ruimtelijke effect. Het geeft ook een beetje het niettige weer... Het was een sombere dag, regenachtig en grijs en dit beeld wilde ik weergeven. Lekker somber
@Patrick: van mij hoeven mensen mij helemaal niet aan te kijken om contact te hebben. Juist doordat deze mam niet naar mij kijkt heb ik heel goed het gevoel dat ik contact heb met deze man, helaas weet ik niet wat hij denkt en dat is nu net dat wat mij aan deze foto boiet.
@Peter: precies dat gevoel had ik ook.... wat denkt hij en waarom staat hij daar stil, bussen rijden af en aan en hij blijft maar staan en denken...voor mij boeiend.... !