Weekopdracht 102 - Beoordelen foto's
- roel
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Weekopdracht 102 - Beoordelen foto's
Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 11-02-11 t/m 25-02-11. Tot de avond van 25-02 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende weekopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Re: Weekopdracht 102 - Beoordelen foto's
Fremitus. Ik vind hier net even meer "plaats" in. Gelukkig deze keer een ruime keuze.
Groet Hans
Groet Hans
Gekozen voor Guy, aparte en intrigerende foto. Veel keuze deze keer, helaas maar 1 vote te vergeven, vond henk64's foto ook heel fraai!
- pietje-nukem
- Forumlid
Ik heb vanmiddag al gekozen voor edwin.d.
Doet me denken aan "dagboek van een herdershond" ik zie zo Kapelaan Erik Odekerke op dat weggetje van z'n fiets afvallen
Heerlijk.
Doet me denken aan "dagboek van een herdershond" ik zie zo Kapelaan Erik Odekerke op dat weggetje van z'n fiets afvallen

Heerlijk.
Nou, van mij ook de groeten
De B/W foto van EddieB.
Ik herkende in de foto mijn vakantie in IJsland in 1991 en kan dus uit eigen ervaring zeggen dat het kerkje fraai in beeld is gebracht.
Ik herkende in de foto mijn vakantie in IJsland in 1991 en kan dus uit eigen ervaring zeggen dat het kerkje fraai in beeld is gebracht.
- Sharkey
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ronald voor mij.
Vind het lijnenspel richting de kerk wel boeiend.
Vind het lijnenspel richting de kerk wel boeiend.
Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] )
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
johand7k gestemd.
Groeten, Gino
Groeten, Gino
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
op dboomsma gestemd vond het, het plaatje met meer zicht 

nikon D750
nikor 18-85 af-s
nikor 70-300
nikor 50mm af 1:1.8
nikor 60mm micro
nikor 18-85 af-s
nikor 70-300
nikor 50mm af 1:1.8
nikor 60mm micro
Fremitus, een dorp met zijn eigen kerk mooi vastgelegd.
D90 met 35 / 16-85 / 70-300 mm P7100en en CP5400 op Flickr
- roes
- Forumlid
Mijn stem is voor Guy
groeten jos

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
Heel erg getwijfeld tussen mijn winnaar dboomsma en fremitus.
Beiden voldoen mijnsinziens echt aan de opdracht omdat naast de kerk ook de plaats in beeld wordt gebracht.
Fremitus zet een heldere scherpe plaat neer, mooi uitgekaderd. Ik denk dat de foto sterker wordt wanneer nog iets van de voorgrond zou worden weggelaten.
Het heuveltje aarde/gras trekt net te veel aandacht.
Dboomsma boeit mij door het prachtige licht van de ondergaande zon in de bewolking en op de voorgevel van de kerk.
De enorme wolk ligt ook net op de juiste plaats. Het overheerst niet maar benadrukt het imposante van de kerk. Prachtig.
Oh ja, het moet mij even van het hart dat ik het erg jammer vind dat in deze rubriek niet meer uitleg wordt gegeven van de fotokeuze. Daar leer je van, toch?
Alleen maar schrijven voor wie je gekozen hebt kun je wat mij betreft achterwege laten. Nodeloze vlakvulling, zegt niets.
Greetz,
Ed
Beiden voldoen mijnsinziens echt aan de opdracht omdat naast de kerk ook de plaats in beeld wordt gebracht.
Fremitus zet een heldere scherpe plaat neer, mooi uitgekaderd. Ik denk dat de foto sterker wordt wanneer nog iets van de voorgrond zou worden weggelaten.
Het heuveltje aarde/gras trekt net te veel aandacht.
Dboomsma boeit mij door het prachtige licht van de ondergaande zon in de bewolking en op de voorgevel van de kerk.
De enorme wolk ligt ook net op de juiste plaats. Het overheerst niet maar benadrukt het imposante van de kerk. Prachtig.
Oh ja, het moet mij even van het hart dat ik het erg jammer vind dat in deze rubriek niet meer uitleg wordt gegeven van de fotokeuze. Daar leer je van, toch?
Alleen maar schrijven voor wie je gekozen hebt kun je wat mij betreft achterwege laten. Nodeloze vlakvulling, zegt niets.
Greetz,
Ed
- NIKON-187
- Forumlid
- Contacteer:
Ik heb op dboomsma gestemd. Wat mij betreft een goede uitvoering van de opdracht.
Mooie kleuren en een goede compo.
greetz Sander
Mooie kleuren en een goede compo.
greetz Sander
Nikon D300 + SB700
AF 50mm f1.8
AF-S DX 16-85mm f3,5-5,6G ED VR
AF-S 28-300mm f3.5-5.6G ED VR
AF-S 70-300mm f4,5-5,6G IF-ED VR
Cullmann Magnesit 525M + Nanomax 200T
Meer tassen als gear
AF 50mm f1.8