Panorama
Panorama
Ik heb deze week een B150b package van RRS gekocht. Dit is de macro focus rail. In de gebruikdaanwijzing en in de catalogus staat dat je de rail ook kunt gebruiken als nodal rail. Het lijkt me nu ook eens interessant om panoramas te proberen. Is het dan ook interessant om hier de PCL1 pano clamp bij te kopen, of kan het ook alleen met de bh55? De pcl1 lijkt me makkelijk door de bubble level die hij heeft? Gebruikt iemand een soortgelijke setup?
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Panorama
He Marc, even offtopic, maar wanneer gaan we eens wat foto's van je zien. Je hebt geweldig gereedschap, maar we hebben nog niets gezien. (Je "oude" D700 doet het nog steeds perfect trouwens)
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Hee Flippie ;
Goed om te horen dat ie nog werkt
Word inderdaad eens tijd voor foto's, maar ik ben zo'n persoon die niet graag, tja hoe kan ik het uitleggen.... Waarvan men zegt: wat een pokke foto's met zo'n apparatuur
Goed om te horen dat ie nog werkt

Word inderdaad eens tijd voor foto's, maar ik ben zo'n persoon die niet graag, tja hoe kan ik het uitleggen.... Waarvan men zegt: wat een pokke foto's met zo'n apparatuur

- jtimmer
- Forumlid
- Contacteer:
Natuurlijk, iemand met zo'n ondertitel aan apparatuur daar verwacht ik tenminste wel iets van..............marckuypers schreef: Waarvan men zegt: wat een pokke foto's met zo'n apparatuur

Jeroen
http://www.jpix.me" onclick="window.open(this.href);return false;