SB 29s Ringflitser
SB 29s Ringflitser
Heeft iemand enig idee wat een zo goed als nieuwe SB 29s ringflitser zou moeten kosten?
Kan er 1 kopen maar zou graag van jullie een redelijke prijs willen horen voor deze flitser.
Heeft er iemand ervaring met deze flitser icm Macro?
Kan er 1 kopen maar zou graag van jullie een redelijke prijs willen horen voor deze flitser.
Heeft er iemand ervaring met deze flitser icm Macro?
- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: SB 29s Ringflitser
Ik heb ze wel voor 100 euro weg zien gaan, maar ook wel voor minder. Als ie al een poosje op marktplaats staat dan kan hij dus wel voor minder.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
oorspronkelijke adviesprijs 639 euro. Maar ja, geen i-DDL.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
Ik ben overgestapt van de SB 29S naar Sigma. Reden dat de Sigma wel I-DDL heeft.
Als alleen mogelijkheid manueel werken geen probleem is, is de koop SB 29s geen slechte koop.
Als alleen mogelijkheid manueel werken geen probleem is, is de koop SB 29s geen slechte koop.
Hmmm daar zet je dan wel even aan het denken... Heeft de Sigma ook een versie voor 62mm? Ik vind alleen kleinere diameterswil schreef:Ik ben overgestapt van de SB 29S naar Sigma. Reden dat de Sigma wel I-DDL heeft.
-
- Clublid
Sigma levert apart de grotere diameters lensadapters. Ik heb de Sigma op de Nikkon micro 105 mm.Gandalfnl2000 schreef:Hmmm daar zet je dan wel even aan het denken... Heeft de Sigma ook een versie voor 62mm? Ik vind alleen kleinere diameterswil schreef:Ik ben overgestapt van de SB 29S naar Sigma. Reden dat de Sigma wel I-DDL heeft.
Heb je voor mij het typenummer van jou flits?
Bij voorbaat dank
Bij voorbaat dank
-
- Clublid
Op dit moment niet. Morgen ben ik weer op mijn werk en kan ik het doorgeven. Type nummer is wel belangrijk. Ik kreeg eerst de flitser binnen die alleen op een Canon werkte. Foutje van de leverancier.Gandalfnl2000 schreef:Heb je voor mij het typenummer van jou flits?
Bij voorbaat dank
-
- Clublid
type is Sigma electronic flash macro EM-140 DG NA-iTTL for Nikon
Dankjewel Wil, ik ga het allemaal even uitpluizen en de vrouw overtuigen

- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Dat is de verkeerde volgorde. Eerst kopen en dan zeggen: 'Schat, kijk eens wat ik gekocht heb.'Gandalfnl2000 schreef:Dankjewel Wil, ik ga het allemaal even uitpluizen en de vrouw overtuigen![]()
Ja, ik ben vrijgezel.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
Roelof schreef:Dat is de verkeerde volgorde. Eerst kopen en dan zeggen: 'Schat, kijk eens wat ik gekocht heb.'Gandalfnl2000 schreef:Dankjewel Wil, ik ga het allemaal even uitpluizen en de vrouw overtuigen![]()
Ja, ik ben vrijgezel.
Hahaha geloof me, die werkt niet meer. En geniet nog maar van je vrijgezelle leven voordat je een wurgcontract aan gaat hahaha. Nee hoor alles bedoelt met een dikke knipoog. Ze is zo streng niet. #happyman :mrgreen: